2009年10月1日星期四

LIESE DESIGNING JELLY-NUANCE MAKE用後感分享

LIESE DESIGNING JELLY
佢係透明JELLY FORM,偏水質唔係杰身O個隻...
我本身頭髮冇電曲既,但平時都鐘意用電髮棒整曲個頭,但我多數係整好自然既,唔會係一束束O個D,而且咁樣唔使用咁多時候,一般每下夾5秒都OK O架啦...
咁樣整完係好自然,不過有時出街大風吹既話,其實好易直番,同埋我頭髮唔夠多,睇落唔夠VOLUMN,所以我先買呢枝JELLY試下,睇用O左會唔會好D..
呢個係O岩O岩用完電髮棒,都曲但就會散O左D,同埋個型唔夠靚...
搽O左JELLY之後,明顯係VOLUMN一D同埋整齊O左,不過呢枝野搽上頭,D頭髮就唔LUP,但對手就好LUP囉,咁當然用完一定要洗手...
我試用O左2次,SO FAR都覺得幾好喎,搽O左個型係靚D,同埋真係有空氣感,亦都唔會話整到個頭好濕好LUP,當然出O左成日街,一定冇O岩O占整完咁好,但我覺得都唔錯,仲KEEP到..只係佢一枝得O個75ML,我長頭髮一次要用4泵,我諗好快用完一枝...

沒有留言 :

發佈留言