2009年10月2日星期五

雜項試用: 彩豐 & 小購物

SKINVITALS C-BRIGHTEN MASK $9.9 @ WATSONS
打開片MASK係咁既,佢既TEXTURE係厚身少少,但又冇SKII O個D咁厚,CUTTING麻麻,不過都仲算貼面既....
片MASK有少少香味,都OK,佢話敷15MINS,但片MASK既ESSENCE唔多,敷O左5MINS到面珠位FEEL到有D乾乾地,不過冇理照敷,到15MINS之後,拎開O左片MASK,係FEEL到塊面有D掹住,唔知係乾定係D ESSENCE係咁啦,不過就冇敏感,我諗VIT C既野唔係好O岩我...
彩豐升級雙效豐胸精華2-IN-1 SAMPLE (原裝$188/50ML)
一邊係JELLY FORM,另一邊係CREAM,用黎時候要溝勻佢先搽..
一包SAMPLE我用大約5-6日左右,而家已經用緊第二包啦,佢既質地都幾好,搽幾下已經吸收晒,唔會LUP又唔大陣味,不過呢D要有恆心用得一頭半個月先會見到效果,我只係用O左個幾星期,都唔慌見到咩效果啦,不過我覺得搽完係SMOOTH O左就真既..
同場加映:
MAYBELLINE EYE MAKE UP REMOVER $59(75折$44.25)
擒日見到有人POST MANNINGS有75折時,已經出O左去睇,順便諗住買埋REVLON EYELINER,點知去O左2間都冇折,所以最後去O左WATSONS買EYELINER就算,不過原來係今日先全SHOP正價75折呀,連MAYBELLINE都有,即刻入番2枝REMOVER先...

沒有留言 :

發佈留言