2009年10月19日星期一

是日收穫: 有FREE有唔FREE之物

第一次中THE ZTYLE既試用,所以收到信之後,放工第一時間就去O左TST拎啦....
去O左重慶站拎換領信,之後O係附近既卓悅拎埋啦,真係好大枝好"墜"手呀!!!!!
有成750ML仲要玻璃樽身,唔怪得之咁重啦...
抽中呢個好O岩用,事關下個月要做伴娘,但我仲係肥人一條,一D都冇減過,HOHOHO...希望飲佢會有D效啦,減唔到肥至少都要皮膚好D....YEAH!!黎緊我會試減肥O個個方法,飯前飲30ML原液..
另外O係下晝收到EMAIL通知,抽中O左FACEBOOK HARBOUR CITY搞既活動,有戲飛2張,但未收到正式通知點拎,我就諗可能都係要過TST拎喎,咁好冇等埋通知先一次過去TST拎埋酵素液呢??!!冇謂嘥多次過海車錢嘛!!!正當我仲猶豫緊既時候,收工前5MINS就收到HARBOUR CITY既CALL,仲可以今晚去拎添,正!!!!咁就唔使煩,一次過拎埋啦...
可以O係上畫期間去任何一間戲院換飛,唔知悶唔悶呢???
 
仲有VOCE中文版呀,之前想買就搵唔到,無心行過就比我見到,$30都照買本啦,反正呢D書唔使期期都買...
P.S. 返到屋企仲收到SHE.COM既EMAIL,中O左SHE CRITIQUSE投票獎,但我O個份麻麻地囉,冇我想要既SKII,不過算啦,唔使錢...

沒有留言 :

發佈留言