2009年10月31日星期六

天天美麗???

天天美麗MASK (蠟菊杏仁&白茶銀杏) $7.9 @有75折
美麗日記MASK之後,有一排都有好多SIS話呢隻只O係WATSONS先有得賣既天天美麗MASK好好用,仲話比美麗日記更好,O個時可能係O岩O岩出,有PROMO $5-6一片,但我再去搵既時候,最平都要$7.9,咁又唔算超平喎,所以一路記住但都冇買....
前2日行過WATSONS,見佢都係$7.9,但買2件可以有75折喎,咪即係$5.9一片ONLY???!!!咁樣既話又試得過BOR,所以我買O左2片都係主打保濕既黎試下先..
白茶銀杏MASK
隻MASK有塊膠貼住,用O個時撕走佢就OK啦...
佢隻MASK係好薄身O個隻,我本身幾鐘意呢個TEXTURE,之前買過好用既DEARY ROSE MASK都係呢隻黎,不過佢貴O左之後我就冇買啦...
其實2片MASK我都用O左O架啦,不過因為2片MASK既TEXTURE同ESSENCE都係一樣,我費事2隻都影啦,呢款MASK既ESSENCE係水狀,都幾多好濕下,我鐘意用佢黎加機做導入,整足十幾分鐘都仲好濕O架,之後唔好嘥我用埋黎敷頸添,如果唔做機就咁敷佢寫敷15-20MINS,但呢隻MASK ESSENCE好多,我覺得敷30MINS都得喎,不過佢就真係主打保濕,冇咩滋潤,我覺得比較O岩夏天用,或者皮膚比較油既SIS用....
下年SUMMER如果佢又做PROMO,可以入D用下,不過而家我暫時唔打算會再買LU,其實佢都OK,我用又冇敏感,不過秋冬天我覺得佢唔夠潤啫,同埋我訂O左D PAPER MASK,應該11月頭可以拎啦...

沒有留言 :

發佈留言