2009年10月15日星期四

CUREL MOISTURE FACE MILK & BODY MILK用後感

CUREL--MOISTURE FACE MILK & MOISTURE BODY MILK
MOISTURE FACE MILK--LOTION FORM
好易推開,但唔係好水既LOTION..
MOISTURE BODY MILK
質地同FACE MILK好似,但BODY反而仲稀身少少...
水凝保濕乳液 MOISTURE FACE MILK:
• 蘊含「潤浸保濕Ceramide功能成分」及桉樹精華,能深入滲透至肌膚角質層,讓肌膚回復高密度水潤狀態,感覺柔軟,同時有效抗禦外來刺激
• 含消炎成分,有效預防乾燥問題惡化
• 提升肌膚自我防禦能力,紓緩因肌膚乾燥引起的不適
• 輕易被肌膚吸收,用後感覺舒爽水潤
使用次數:10次
味道: 無
質地: 杰身少少LOTION FORM
用後感:
近半年都有使用LOTION既習慣, 可能同我轉用O左D日韓SKINCARE有關啦,平時都會搽完LOTION先再O係乾既地方搽CREAM/GEL,所以拎O左呢個SAMPLE我都係咁用,搽O左佢再搽CREAM/GEL..
每次唔使用好多,因為佢都唔算爽身,搽上面好易推開,但吸收唔係好快,初初搽完會有少少LUP既感覺,但過一陣就OK,保濕一般,但有少少滋潤,對於敏感肌黎講幾O岩用,因為好多時敏感肌除O左補水,有少許油脂作保護都好重要O架..
而家天氣因為仲有開冷氣,所以搽完佢都要再搽CREAM/GEL先夠,如果日頭只用佢都OK,但再乾燥D既話,都係要加番CREAM/GEL會好D..
柔潤保濕身體乳液 MOISTURE BODY MILK
• 蘊含「潤浸保濕Ceramide功能成分」及桉樹精華,能深入滲透至肌膚角質層,即使極乾燥肌膚也能回復高密度水潤狀態,觸感柔軟
• 含消炎成分,有效預防乾燥問題惡化
• 提升肌膚自我防禦能力,紓緩因肌膚乾燥引起的不適
• 性質溫和,嬰兒幼嫩肌膚都適合使用
使用次數: 7次
味道: 無
質地: 稀身LOTION FORM
用後感:
我身體既皮膚比較乾,一年四季都係,所以我有日日搽BODY LOTION既習慣,只不過冬天就用CREAM/BUTTER/OIL滋潤度高D既MOISTURIZER,夏天用LOTION多...
呢枝16ML SAMPLE比我用O左4日就搽晒啦,好在我仲有第2枝,但都係黎用完,如果買貨SIZE,我諗只可以用2個月咋...
佢既TEXTURE比較稀身,但好好推又快吸收,搽幾下就已經OK,非常方便又O岩春夏用,而家天氣都勉強可以,再凍D就要買佢隻CREAM先得啦...
***想知其他PRODUCTS既DETAILS,請上KAO CUREL OFFICIAL WEBSITE: http://web.kao.com/hk/curel/
入面亦可以APPLY試用裝....

沒有留言 :

發佈留言