2009年10月31日星期六

MB NATURAL BLUSH DUO

MB NATURAL BLUSH DUO #01
一邊係閃淺粉紅,一邊係唔閃自然粉紅
大家見唔見到盒BLUSH有少少崩O左????因為MB而家做清倉特賣,咁我個FD既媽咪係O係個場做清潔既,MB既STAFF見到有D貨崩O左,就比晒O個度D清潔姐姐,咁我個FD唔用BLUSH,於是比O左我啦,我本身又冇HIGHLIGHTING PDT,所以冇咩所謂啦,唔使錢而且又係新既,只係因為崩O左先唔賣啫..
搽上手(我用手指勁捽O架!!!所以比較深色)
淺粉紅O個邊真係好閃呀..
我諗住用黎打O係C字位,即係眼下BLUSH以上,下個月個FD結婚用得著....

沒有留言 :

發佈留言