2009年10月8日星期四

FREEMAN SUGAR BODY SCRUB POMEGRANATE

FREEMAN SUGAR BODY SCRUB POMEGRANATE $28/150G
好耐之前,我印象之中好似係我讀中學既時候,FREEMAN O係MANNINGS係有得賣既,O個時我都用過下佢D MASK,其實都OK而且又平,不過後來冇晒,偶爾O係JUSCO OR日式SUPERMARKET見到佢既野賣..
因為我有個FD係教書,我耐唔耐都有跟佢去CWB教協買野,見就見到有FREEMAN野賣好耐,但就一直都冇買到黎用,今次見BODY SCRUB用晒,之前想去彩豐買番個MANGO OAT SCRUB又冇貨,平平地買枝試下囉,唔好用既話,用黎磨腳底都好呀...
透明杰身GEL FORM,但有D細粒粒O架...
推開O左就係咁...
用既時候,只要整濕個身之後,就可以搽佢按摩O架啦,暫時我只係用O左一次,佢一聞就係好甜既糖果味,不過推開O左之後,唔知係咪有D石榴成份,隻味開始有D怪怪地,不過沖完水就唔覺有味既...
D磨砂都OK,唔粗但又唔係CREAMY好幼O個D,用完一般滑啦,但幾乾淨,我諗用晒都係會去買番MANGO OAT,但買唔到用住佢先啦...

沒有留言 :

發佈留言