2009年10月18日星期日

試用預告: MANE'N TAIL AGAIN之草本滋潤LINE

之前都SHARE過MANE'N TAIL DEEP MOISTURIZING TRAVEL SET試用文,跟住我有再將佢POST O係MANE'N TAIL FACEBOOK FAN PAGE做SHARING,入面既PR小姐ANGEL MOK有睇到,就問我有冇興趣試用佢枝草本滋潤LINE SPRAY,我當然REPLY有啦,之後佢就問我既MAILING ADDRESS同MOBILE,話之後搵同事SEND比我,正當我一心諗住收到枝SPRAY既時候..
登登登登.....竟然係收到一箱野呀!!!
MANE'N TAIL真係好有心,事關我見到呢箱野只係POSTING FEE都要成$41 O架...
等我SHOW下入面有咩先...
首先係主角草本滋潤LINE,SHAMPOO,CONDITIONER & SPRAY--貨SIZE...
再黎係TRAVEL SET兩SETS..
CLASSIC & DEEP MOISTURIZING..
 
今次真係好開心,因為我有FD通知我永安22-26/10有MANE'N TAIL既 SET裝賣,CLASSIC同草本都係買2枝SHAMPOO送1枝CONDITIONER,我已經有諗住買O架啦,點知轉頭就收到成SET試用啦,我會用至少一個星期,先再上黎SHARING....

沒有留言 :

發佈留言