2009年10月21日星期三

ETUDE HOUSE MOISTFULL GEL CREAM用後感

6-7月O個時阿MI去開KOREA,之前買O左既ETUDE HOUSE BB CREAM覺得好好用,所以又搭佢幫我買D SKINCARE試下,因為實在係太平啦,咁我上網睇MOISTFULL LINE好似係FOR保濕,唔錯咁,於是叫O左佢買枝LOTION同一個CREAM SET(CREAM+MASSAGE MASK),LOTION已經用完LU,見轉天氣就開個GEL CREAM黎用啦,至於個MASK其實係大SAMPLE黎得30ML,我會再遲D先開...
 
MOISTFULL GEL CREAM 50ML
打開入面就係咁,果凍狀既...
搽上手睇真D先,佢呢隻GEL得黎係啞啞地色既,唔同CLINIQUE MOISTURE SURGE
好易推開,搽開O左即時FEEL到好夠保濕,不過會有少少LUP,但過一陣又OK吸收晒..
暫時用O左一個星期左右,我既STEP係TONER-->LOTION->GEL CREAM,早晚都係,我連ESSENCE都冇搽,而家天氣SO FAR都OK冇咩問題夠保濕喎,仲要呢SET野超抵,我買O個時兌番港紙都唔過$100蚊,而家佢好似出O左隻新既COLLAGEN GEL CREAM,我諗會再滋潤一D....

沒有留言 :

發佈留言