2009年10月14日星期三

JOHNSON BABY COLOGNE--POWDER MIST

JOHNSON BABY COLOGNE --BABY MIST $24/125ML (包POSTING)
近排真係比網上既TRADE版吸引O左,成日睇既後果就係咩都買一餐啦.今次呢個其實我冇諗過買O架,只不過係見到佢係爽身粉味,又係JOHNSON出,仲要咁平,於是忍唔住買O左囉...
倒出黎好快就乾啦,佢其實一開出黎聞第一下都幾勁酒精味,倒上手試等揮發O左之後,就聞到好香既爽身粉味啦,我覺得好似KENZO O個隻有枝花既香水味,好香呀真係,不過佢都幾水下,我諗會用得幾快,不過咁仲好,我平時唔多用香水,我都驚買O左返黎用用下會擺埋一邊,用快D仲O岩啦...
不過我未試過用出街,等我聽日入落個噴樽噴身,睇下D味可以KEEP到幾耐再上黎UPDATE...

沒有留言 :

發佈留言