2009年10月20日星期二

是日收穫: 有FREE有唔FREE之物--PART II

近排運氣不俗喎,抽中試用又抽中獎,今日再去拎埋SHE CRITQUES既單日GIFT,連埋今次已經係第4次中啦,真係佢搞咁多年,我就中O左咁多年,HEHE....睇下有D咩先...
SOFINA ALBLANC MEDICATED WASHING SOAP
SOFINA MEDICTED CLEANSING CREAM
喜療疤啫喱
ELLGY CRACKED HEEL CREAM (SAMPLE)
ELLGY ARR CREAM (SAMPLE)
***********************************************************
另外之前團購O左TAOBAO既飾物,已經收到LU....不過3件頭飾竟然有2件都冇貨,好在剩番O個件都好靚..
珍珠蝴蝶頭飾(夾),星星頸鍊,長頸鹿頸鍊..
3樣野加埋代買費同POSTING都係$2X咋(EXACTLY我唔得啦,但每件約$8到啦),個頭飾我係買黎FOR下個月做伴娘用既,因為日頭冇人SET頭,我自己諗住紮個公主頭算,所以要買個見得下人既頭飾先得,呢個手工唔錯O架,幾蚊真係抵,而且都中SIZE唔細,你睇下同D吊墜差唔多大就知啦...
ZOOM近D先...D珠排得幾靚O架,咁既質素出面要賣幾十蚊啦..
個星星吊墜一面係黑,另一面係原色銀色...
隻長頸鹿CUT得都OK,我買呢D大少少既吊墜諗住襯衫用下..
今次買既野都OK喎,手工幾好,美中不足係缺O左2件頭飾囉,不過冇貨都冇辦法....

沒有留言 :

發佈留言