2009年10月13日星期二

MANNINGS SKIN REFINER CLEANSER

MANNINGS SKIN REFINER CLEANSER $26.9/100ML (75折)
用之前既手..
吱出黎係透明GEL FORM..
按一分鐘之後就係咁O架啦..
按完既手..
我係O係ZTYLE睇到人地篇文燒著O左啦,其實仲有好多人都同我一樣,睇完即刻去買,有75折真係好抵,折O左唔使$20,仲有成100ML,真係抵到爛啦...
我買黎主要係想用O係手踭腳踭既,尤其係手踭,因為我成日攤O係張床用NOTEBOOK,個手踭好黑呀!!!已經有做SCRUB同搽好多CREAM,都係咁,所以見佢咁平就試下無妨囉!!!
D相係影手背,因為手踭我自己影唔到呀,不過頭先已經用O左啦,講番手背先,本身我皮膚都幾白O架,用完雖然只係按一分鐘咋,但都見到係有少少白O左,同埋用完係勁勁勁滑呀!!!!果然係好介紹...GD!!!!
除O左手踭腳踭,我仲有用O係頸,因為頸都係比較黃既地方,呢3個地方比較,我覺得手踭真係有少少改善喎!!!當然真係好少啦,因為只係用O左一次,但我已經覺得OK O架啦,其餘就覺得一般啦,不過滑O左好多...

沒有留言 :

發佈留言