2009年10月12日星期一

用後感: MANE'N TAIL DEEP MOISTURIZING SHAMPOO & CONDITIONER

MANE'N TAIL DEEP MOISTURIZING TRAVEL SET 60ML@
入面係粉藍色O架,幾靚!!!
SHAMPOO
CONDITIONER
使用次數: 4次
SHAMPOO: 粉藍色LOTION FORM, 微香, 泡沫不多
CONDITIONER: 粉藍色CREAM FORM, 冇味(但我覺得有少少膠味,不過過完水就冇)
用後感:
之前夏天一路都係用開LUSH NEW SHAMPOO BAR, 但最近轉涼天氣乾O左, 用佢洗頭個頭皮頭髮都有D乾, 雖然我有配合用YES TO CARROTS CONDITIONER, 不過都仲係唔太夠, 頭髮打"KICK"多O左,正好O岩O岩收到MANE'N TAIL試用, 仲要係DEEP MOISTURIZING LINE, GOOD呀!!!
初初睇佢係粉藍色已經覺得好靚, 不過LOTION FORM既SHAMPOO, 根據我以往既經驗, 係就係好潤, 不過一般都係比較LUP, 不過用完我就知佢唔係, 呢隻SHAMPOO泡沫唔太豐富, 同平時用開既好唔同, 過水既時候唔覺得特別SMOOTH, 仲覺得有少少"鞋"既感覺添...
之後再用CONDITIONER, 因為我頭髮都幾長,每次用既份量, 大約係上面圖既3-4倍啦, 雖然佢係CREAM FORM我又用得幾多下, 但一搽上去, 抹完既同時, 頭髮係已經吸收晒O架啦, 因為對手係唔會有CONDITIONER留O係上面, 亦唔會見到頭髮上有一撻撻粉藍色O係度, 最後過水都唔覺得好滑, 只係一般..
大家睇完唔使失望......因為乾O左之後先知道佢既功效,我本身比較懶, 多數都係自然乾冇吹頭O架, O係頭髮乾O個一刻, 摸落個頭係超SMOOTH又輕身, 頭皮乾爽得黎又唔會乾喎!!!估唔到佢真係如外間所講咁好用, 唔怪得之咁多人都買啦,!!!
用O左幾次之後, 我仲發覺甩少O左頭髮喎!!!!平時我又唔係甩勁多O個D, 但始終我頭髮都長, 每次洗完頭同平時梳頭, 1日加埋甩廿幾條實有既, 但用O左佢係至少甩少O左一半, 我諗除O左可以改善髮質之外, 對頭皮既健康都有D幫助..
死啦!!而家用完好想買, SET TAVEL SET最多可以用多幾次咋, 用完就冇啦, 但我本身仲有好多STOCKS, 想買都要忍住手啦, 等我快D清咁D野, 用晒即買!!!
P.S 原先想用夠一個星期先寫O架(雖然我用完第一次已經覺得佢好正!!!),不過有朋友好心急想知佢好唔好用, 所以就快O左POST囉...
UPDATE:
今晚用第5次,真係FEEL到頭髮係有改善呀,之前我咪講洗頭過水時,唔覺得特別SMOOTH既??到頭先洗頭既時候,過水真係好SMOOTH好柔順,雖知我今日有整曲個頭,仲要洗之前係冇用梳梳開D頭髮,但都一樣冇打"KICK",成個洗頭既過程,我只係甩O左幾條頭髮咋,真係好掂!!!
搞到我愈來愈想買,仲要放工既時候,個朋友聽我講完都好有興趣,即刻去買O左SET CLASSIC,因為佢頭皮易LUP所以CLASSIC應該會O岩D....

沒有留言 :

發佈留言