2009年10月24日星期六

用後感: MANE'N TAIL草本滋潤SHAMPOO & CONDITIONER


大家都記得之前MANE'N TAIL既HK代理PR MISS ANGEL MOK好好人咁SEND O左SET草本LINE我試嘛,我收到之後即刻開黎用,而家O岩O岩用O左一個星期啦,因為我係習慣日日洗頭既人,所以係用足7日O架...
 
 
MANE'N TAIL草本滋潤SHAMPOO & CONDITIONER
 
 
SHAMPOO
 
CONDITIONER
 
使用次數: 7次
 
SHAMPOO: 粉綠色LOTION FORM,易起泡,泡沫比DEEP MOISTURIZING SHAMPOO多,一開係好香椰子味,之後係甜味..
 
CONDITIONER: 粉綠色CREAM FORM,味道同SHAMPOO一樣,比DEEP MOISTURIZING CONDITIONER杰身...
 
用後感:
草本滋潤LINE係專FOR中性/電染髮質用既,其實我已經冇電冇染成2年以上O架啦,但因為我D頭髮都幾長下,所以髮尾O個幾吋都仲有殘留之前成日染既少少啡色O係度,唔係新生出黎既,亦因為咁,我髮尾成日都覺得好乾....
 
佢雖然係FOR電染髮質,但我覺得佢比之前試用既DEEP MOISTURIZING LINE更適合我用,尤其係而家天氣開始轉涼同乾燥,好多時頭髮都O係呢個時候,會有毛燥同乾既問題出現,佢比DEEP MOISTURIZING LINE滋潤一D,秋冬用好O岩,反而DEEP MOISTURIZING LINE就O岩我春夏用,可以保持好乾爽但又順滑...
 
今次既SHAMPOO係粉綠色,一倒出黎已經聞到陣陣椰香,好易起泡,搽上頭之後仲有好似YOGHURT糖既甜味,好正!!!過完水係即時好SMOOTH,可能呢排都用開MANE'N TAIL野,頭髮其實已經有改善,同埋都係冇咩甩頭髮,EVEN我D頭髮都幾長,洗之前又冇特別梳開佢,都唔會打KICK..
 
CONDITIONER既色同味同SHAMPOO係一樣既,但會再甜一D,TEXTURE比較杰身,但都係搽上去就好快被頭髮吸收晒,過水又係好SMOOTH,仲有陣甜味留O係頭髮上面..
 
今次SHOW下我D頭髮幾長先...
 
呢張係我洗完頭咩都冇搽影既,都好SMOOTH,只係有少少毛燥出現,用埋佢枝SPRAY就解決到,O係下一篇我會講枝SPRAY...

沒有留言 :

發佈留言