2009年10月1日星期四

是日小購物:REVLON ONE STROKE EYELINER--03 BRONZED BROWN

REVLON EYELINER--03 BRONZED BROWN $98 (折O左$73.5)
佢一出既時候,之前O係BE FORUM都好多人討論同話好用O架,我都比大家既COMMENTS吸引O左,終於去O左WATSONS COUNTER試上手玩,但佢一直都係原價,可能係新野既關係啦,出O左一排都仲係企硬$98,咁我又唔係急住用咪等下先囉...
卒之今朝收到個FD既SMS通知,話WATSONS既REVLON COUNTER全線75折喎(HOHO...我成日同D FD講,佢地都記得我要買呢枝野),原先我呢D懶人,諗住今日假期O係屋企攤屍唔想出去既,但為O左佢,食完LUNCH就出O左去買啦.YEAH!!!!
03 BRONZED BROWN真係好靚,有D似我以前好鐘意用既CLINIQUE啡銅EYELINER,不過再淺色少少,用黎畫埋下眼線同眼尾真係超掂,O岩O岩試用過真係好靚..
用後感:
今日返工用O左,但就冇咩出剩全日O係OFFICE度,我畫晒上下眼線,到放工返到屋企都仲KEEP得好好,冇咩溶又冇咩甩,我覺得唔錯喎!!!!

沒有留言 :

發佈留言