2009年10月26日星期一

ELLGY CRACKED HEEL & ARR CREAM

大家仲記得我之前抽中O左SHE CRITIQUES既GIFT嗎??入面咪有2枝SAMPLES既,因為好細枝既關係,我開O左佢黎用啦,想快手清O左佢嘛,同埋而家又乾燥O左,攞黎試下都好....
ELLGY CRACKED HEEL CREAM & ARR CREAM 10G@
CRACKED HEEL CREAM--吱出黎係白色GEL CREAM FORM
推開O左會更明顯睇到倓TEXTURE係GEL GEL地...
呢隻係有好香既LAVENDER味,真係好正!!!事關我個人係好鐘意香薰/草本既香味既,而且佢係GEL CREAM FORM,一搽已經好快吸收晒,一D都唔LUP,係好爽身,唔同一般既HEEL CREAM比較潤同LUP,我覺得佢好O岩D怕LUP既人,同埋要著涼鞋出街前用,日用係好適合,但如果真係好乾OR冬天用,就可能要轉用隻油份比較高O架啦...
ARR CREAM--同HEEL CREAM有D似都係白色GEL CREAM FORM
推開就係咁啦..
ARR CREAM係專FOR ECZEMA-PRONE SKIN,即係O岩D有少少濕疹徵狀又好乾燥既人用,佢同HEEL CREAM個TEXTURE好似,但就再偏向少少CREAM FORM多D,本身係冇味既,我用黎搽O係手踭同乾燥既位置,有即刻滋潤作用,而家天氣用都OK,但再乾燥D會唔夠..

沒有留言 :

發佈留言