2009年10月11日星期日

KAMILL HAND & NAIL INTENSIVE CREAM

KAMILL HAND & NAIL INTENSIVE CREAM $28/100ML @ WATSONS
原先我仲用開WATSONS出既HAND CREAM,因為之前貪平做SET買O左好大枝,用O左好耐都未用晒,但擒日出街手袋冇帶到HAND CREAM,我對手又勁乾,所以去WATSONS求其買O左枝HAND CREAM頂住先...
KAMILL HAND CREAM其實我以前用過,但唔係買呢隻最潤既,而係買FOR SENSITVE SKIN O個款,O個隻唔太夠潤,我嫌佢爽身得滯,所以自此之後都冇再買過佢呢個牌子LU,不過擒日我睇黎睇去都冇邊隻O岩,於是又試下佢囉,見佢寫係INTENSIVE MOISTURIZING CARE,應該都OK掛....
D CREAM就係咁樣O架啦...
白色CREAM FORM,有少少杰身但好易推開,隻味一開頭係覺得麻麻地,因為初初係聞到有少少膠味+花香味,但搽開O左一陣又只係得番花香味,幾好聞喎!!!!佢一搽就吸收晒,即刻FEEL到好SMOOTH同好似有層膜包住咁,搽完可以即刻整野,唔使話要等一陣先得,驚"HIGH"到周圍都係,我覺得幾O岩日頭OR出街時用,而家秋涼天用都夠潤既,$28有100ML都幾抵玩,唔怪得之前好多人都話好好用啦,但真係要揀O岩款,唔係我之前用另一隻就以為佢唔多掂啦....
不過去德國買好似勁平,同埋龍城有大枝裝賣,會再抵D...

沒有留言 :

發佈留言