2009年10月8日星期四

是日小購物+FRENCH NAILS SHARING

永和粉樸 $7 + 2WAY粉樸 $8 + BOURJOIS FRENCH MANUCARE KIT $128
永和一向用開黎卸妝洗MASK既,一個月都會換一個O架啦, 2WAY CAKE粉樸就係因為本身用開既有D殘殘地,所以買過個新既換,呢隻我都未用過,但見唔係貴買黎試下...
至於買BOURJOIS FRENCH MANUCARE KIT,就係因為我本身D粉色既NAIL POLISH冇乜,OR有部份杰杰地唔太用得,咁之後要做伴娘都要油番少少指甲啦,但我自己平時用開既太SHARP啦,唔O岩用,呢隻我以前用過覺得幾靚,於是又買番...
一SET3枝, 肉色底色,白色甲邊,仲有枝TOP COAT
原先我去到見到有另一個牌子都有FRENCH NAILS KIT賣,仲要平D添,但隻BASE我唔鐘意,真係純肉色,BOURJOIS呢隻係肉得黎偏粉紅O架,我覺得好靚,所以貴D都買番佢囉!!白色甲邊既甲油掃係半月形既,方便畫甲邊,但左手油右手會有D困難,以前呢罌我多數用黎點波點用(我有枝波點筆嘛!!!),TOP COAT唔錯,我覺得都幾令,但當然SALLY HANSEN既MEGA SHINE仲令啦,而且快乾D添,不過佢同部份甲油唔夾,會有D化化地,咁而家有BOURJOIS枝TOP COAT,咪可以搽埋平時MEGA SHINE用唔到既甲油囉...
搽O左既效果(手指公)
我其實D指甲未夠長搽FRENCH NAILS O架,不過我想示範下比大家睇,所以搽一隻囉,你同其他冇搽既比較下,真係有D似出去比人做GEL甲O架,不過我之後有搽多層MEGA SHINE,唔係佢唔會令得咁勁既.....雖然搽白邊都幾靚,不過如果指甲有咁上下長又搽白邊,會好似假甲O架,所以我應該會搽銀色閃粉做邊,會自然一D,我又易搽D嘛....

沒有留言 :

發佈留言