2009年9月29日星期二

是日小購物: LIESE+SKINVITALS+SALLY HANSEN

SALLY HANSEN MEGA SHINE TOP COAT $65.9
LIESE DESIGNING JELLY-NUANCE MAKE $49.9
SKINVITALS C-BRIGHTEN MASK $9.9 @
SALLY HANSEN呢枝TOP COAT我已經KEEP住用好多年,一枝基本上可以用一年,之後佢會變杰O左就要丟O架啦,但我都用得幾多,次次丟O個時都得番好少咋...
個名叫MEGA SHINE,搽O左佢名副其實真係好令,睇落甲色SHARP同靚好多,亦都冇咁易甩,可以延長佢D甲油壽命,我試過搽O左佢O係面,KEEP住一個星期都依然係好靚,冇花冇甩,咁當然最好3-4日就抹走比D指甲休息下啦,但有時懶唔記得抹嘛!!!!
LIESE DESIGNING JELLY,呢枝係營造輕型空氣感既,講真.....我係比MTR入面知夏子個廣告吸引O左先買,同埋近排D頭髮真係好毛燥,咁有時我又會用下電髮棒捲下個頭,試下用O左佢係咪KEEP得耐D先,不過1枝得O個75ML其實唔係平...
SKINVITALS呢隻PAPER MASK,之前已經做過換購$9.9片,不過我O個時行過D WATSON又唔見,咁我又冇話一定要買到,都係諗住見到就換黎試下,但一直都冇發現到,所以做完PROMO都未換到,今日去買野O係CASHIER見到佢又做換購喎,咪換2片試下囉,反正$9.9片都唔係貴..
最近成日都買好多雜貨,每次百幾百幾其實都唔少,買完今次要收下手先得LU...

沒有留言 :

發佈留言