2009年9月12日星期六

MISSHA NEAR SKIN INNER REPAIRING SERUM

MISSHA NEAR SKIN BIO WHITE INNER REPAIRING SERUM 40ML
DETAILS:
CONTAINING WHITE PEPTIDE COMPLEX BEING SIMILIAR TO SKIN LIPID. NEAR SKIN BIO WHITE IS ON INTENSIVE AND SAFE WHITENING LINE COMBINED WITH BIO TECHNOLOGY TO MAKE FLAWLESS AND RADIANT SKIN BY REJEVENATING SKIN'S ORIGINAL FUNCTIONS SUCH AS CLEANING, RESTORING AND CARING AND PROTECT THE SKIN FROM INTERNAL DARK SIGNALS.
DRIECTIONS:
AFER APPLYING TONER,APPLY ON APPROPRIATE AMOUNT OVWER THE FACE FOLLOWING SKIN TEXTURE. PAT LIGHTLY UNTIL FULLY ABSORBED.
係愛麗絲送既GIFT,咁O岩最近用晒枝VC ORGANIC ESSENCE,又想用下美白野,尤其想搽下條頸,比起塊面同其他身體部位,都黑好多...>_<...而且我都好耐冇用過美白SKINCARE,所以就決定開O左佢黎用下先啦...
估唔到呢個美白精華係白色LOTION FORM喎,我仲以為大部份既美白精華,都應該係透明OR半透明GEL FORM多添...
推開都好透薄好快吸收,而且仲有D保濕滋潤,搽O左佢可以代替埋保濕ESSENCE都OK,泵一下已經夠搽全面,但我會搽埋頸所以泵兩下...
不過我只係用O左幾日,暫時未知道佢既美白功效如何,要等我用夠一個月先再REPORT啦..

沒有留言 :

發佈留言