2009年9月26日星期六

FREE GIFT: GARNIER美白LINE PRODUCTS

之前抽中O左BE既GARNIER美白EYE ROLL既試用,完成O左成個活動,今日收到EMAIL通知,可以去BE OFFICE拎3件貨SIZE,見呢排得閒LUNCH就蛇O左去中環拎埋佢啦...
3件PDTS分別係:

MILKY LIGHTENING DEW
COMPLETE WHITENING & HYDRATING MOISTURIZER
DARK SPOT CORRECTOR PEN
LIGHTENING DEW其實係GEL身FORM既TONER,我以前都用過1枝,美白PDT黎講佢算係幾保濕,用O左塊面係白淨少少既...
MOISTURIZER係新VERISON,舊既我只係用過DAY CREAM,有SPF15 O架,呢個就冇既,所以我諗日夜都用得..
CORRECTOR PEN我冇用過,但有買過2枝比阿媽用,佢好多斑O架,用O左真係淺O左少少,佢話覺得都OK唔錯喎,所以都仲KEEP住有用...
除O左枝TONER我會自己用番之外,其餘2樣我都會比阿媽用,佢本身都幾鐘意GARNIER美白LINE既CREAM,話唔LUP幾保濕喎...

沒有留言 :

發佈留言