2009年9月11日星期五

是日購物: MAYBELLINE INTENSE XXL MASCARA+MANNINGS BRUSH

MAYBELLINE INTENSE XXL MASCARA $49 (特價中) & MANNINGS CONCEALER BRUSH $9.9 (再有85折)
原先係想買MAYBELLINE CATS EYE MASCARA多D既,不過佢冇特價要$89,而且之前已經用開MJ係梳頭,都想轉下用刷頭冇咁悶,見呢款特價只要$49就買O左黎試啦,咁平如果唔好用都算啦...
另外MANNINGS CONCEALER BRUSH係因為我要買EYE DROPS,夾多樣野先有85折,見佢咁平我又冇CONCEALER BRUSH咪買黎試下囉,折O左都係$8.5..
左邊係增長有D紫紫地色既BASE,用O左佢先再搽右邊黑色既VOLUMN COATING
HAHA....又有2張得隻眼既相啦,大家唔使驚呀!!!!
我只係BASE同COATING各搽O左一層,但佢已經好VOLUMN啦,因為影相會食咁D色,真人係明顯好多,但影出黎都見到幾長下,效果幾好...
但我就唔SUGGEST搽太多層啦,基本上BASE同COATING各一層已經OK,最多COATING兩層好啦,如果唔係有機會有粒粒既情況出現,所以用完可以用梳輕輕梳下佢...
P.S. 今日搽O左出街試啦,佢搽出黎效果真係幾好,各搽一層已經OK,我大約搽O左到中午LUNCH O個時,眼尾有少少甩,抹走O左之後,到放工時又有少少...其實對我黎講都可以接受既,因為我冇用過一隻MASCARA係完全唔甩,連FASIO/MJ我都有D,不過都係唔嚴重,我覺得已經OK O架啦,只係$49玩幾個月都抵...

沒有留言 :

發佈留言