2009年9月6日星期日

是日收穫: NXY LIPGLOSS+LIPSTICK

之前托小妮訂既NXY終於拎到手啦,3枝LIPGLOSS+2枝LIPSTICK都只係$100,超抵呀!!!
LIPSTICK: THALIA & TEA ROSE
本身我係好少用LIPSTICK,因為唔係幾鐘意同埋覺得自己搽LIPGLOSS好睇D,不過NXY既LIPSTICKS實在太平啦!!!一枝都係$12-13咋,咁就訂2枝試下囉..
呢2隻色我都係見小妮訂過OK先買,THALIA係近實色較BEIGE偏啡,係我自己用既,TEA ROSE就豆沙色一D,係買比阿媽用...佢真係好上色,一搽已經好明顯,而且夠潤EVEN唔搽打底上都冇問題!!!!
LIPGLOSS: MEGA SHINE TEA ROSE,ROUND PEACH & DOLL PINK
TEA ROSE比我想像中PINK喎,佢係PINK得黎有少少PALE,我諗用佢要化下妝先得,唔係單用會覺有D病,尤其我本身咀冇咩色..
PEACH就係好自然既色,單搽都好靚,DOLL PINK真係好SHARP呀!!!如果成個咀用枝棒搽真係好似BARBIE咁,但搽少少再用手BLEND開就會自然好多..
BLEND開就係咁既,我覺得都唔錯,但佢隻香味我覺得唔係幾好聞,好在搽一陣佢就會冇乜,我仲未試搽過出街,唔知持唔持久,不過佢咁平,咁黎玩下都OK...

沒有留言 :

發佈留言