2009年9月9日星期三

BE X RMK秋冬型格眼妝MAKE UP PRODUCTS試用分享

大家仲記得我上星期六去O左BE X RMK搞既秋冬型格眼妝MAKE UP CLASS嗎???O個日臨走一人拎O左一份FREE GIFT呢幾日試用既,分別有:
MYSTIAUE EYES 1盒 / INGENIOUS GEL EYELINER 1盒 / MAKE UP BASE 15ML / LIQUID FOUNDATION 15ML
試用次數: 3次
 
 
MAKE UP BASE 15ML 1色
 
瞬間與肌膚融合,均勻地遮蓋肌膚表面的凹凸肌理,質感爽滑輕盈的液體狀隔離霜,含豐富具保濕效果的絲絹精華,仿如乳液般薄薄推開,讓肌膚調整出妝前最佳的滋潤滑溜狀態....
 
 
淡肉色LOTION FORM既BASE,質感十分水潤易推開,搽完皮膚好SMOOTH同粉嫩,而且好有光澤,為之後上既FOUNDATION打好底...
 
 
LIQUID FOUNDATION SPF14 PA++  #102 15ML
 
RMK自然彩妝起源點的液體粉底.絲薄的質感,具備適度的遮暇力,塑造比素肌更自然,更充滿朝氣的光澤與透明感.只需少量便可均勻推開,締造零負擔的粉底效果,屬不易脫落的防水型產品....
 
 
我皮膚比較白,#102對我黎講有少少深,不過佢質地真係好水,而且可以推到好薄,咁樣就同我膚色教接近,佢質地同BASE有少少分別,BASE係水得黎潤,FOUNDATION係水得黎爽身既,COVERAGE方面雖然唔高但都可以均勻膚色,同埋遮到少少紅印,由於佢真係好薄貼,所以FINISHING好自然,上O左粉但都仲感覺到本身皮膚有既質感同光澤...
 
 
 
MYSTIAUE EYES--03 GREY
 
元素豐富的5色眼影,粉飾你的神秘誘惑目光,色彩與質感盡不相同的5色眼影一推開,輕易塑造出單色眼影不能達致的自然突出輪廓效果,色調刻意蘊藏微細閃爍光芒,在雙眸透現高雅的光澤感和通透感,自由重疊其中的DARK,LIGHT或SHINY選色,或加強眼神,或抹上嬌柔,或提升閃亮,隨心化出每天不一樣的個性妝容...
 
 
灰藍調既E/S,一盒已經可以化晒成個眼妝,03色係我今次既心水,5色組合可以單用又可以配合使用,如果想要SMOKY EYES同濃一D,可以成個雙眼皮位塗滿最深既灰色,先再搽其他色BLEND開做出立體的層次,想SHARP既可以搽多D最底O個格,充滿銀色閃粉,好SPARKLING,不過我自己眼皮較腫,所以只可以搽少少呢格,而日用或者平時返工想比較自然,深灰色搽既範圍可以縮少D,又或者用淺灰色代替,搽出黎真係好靚,黎緊秋冬用好O岩...
 
 
大家唔好嚇親......XDDDD...係我黎既...
左邊係我當日上MAKE UP CLASS時自己同BA幫我化既,右邊係今日自己化,用既E/S同EYELINER都係一樣,GREY同DEEP BLUE,不過好明顯當日上堂化係重手好多,我搽O左勁多最深O個隻灰色,而且隻MASCARA好掂,右邊自己化日常返工,就唔敢咁深色啦,輕手好多...
 
 
INGENIOUS GEL EYELINER--02 DEEP BLUE
 
擦亮漆黑的魅人發色,全新防水型啫喱眼線,柔滑質地,細緻貼服,創造唯啫喱膏狀獨有的持久不脫本色,讓你長時間無故慮展現鮮明清晰眼線,3種DARK COLOR採用優良的黑澤顏料,抹出立體眼形輪廓;4色限定SHINY COLOR色效果尤如眼影,塑造萬千幻彩光芒...
 
 
深藍色GEL EYELINER,搽出黎係藍色帶黑,但會隱約見到光澤既藍調,好自然又易畫...
附送既雙頭掃頭非常特別,一邊係BRUSH,另一邊係海棉,用BRUSH可以畫出一條明顯既EYELINER,比較SHARP同時尚,但配合海棉BLEND開,就可以將線條模糊,變得比較自然,而且佢好快乾,基本上畫完唔需要等已經可以搽其他野,唔使驚會甩到周圍都係,整花個妝..
至於防水方面,我自己本身眼水比較多,用好多隻大家都話好既防水EYELINER,我都有甩甚至會溶添,因為我鐘意畫埋內眼線嘛!!!!呢個GEL EYELINER雖然唔係真係KEEP到全日,但大半日都冇咩溶,只係到差唔多放工時間,先有少少甩O左落眼頭下眼線位,我覺得都算唔錯O架啦,而且佢仲係有一條好明顯既EYELINER O係度,冇化開晒咁,對我個人黎講幾滿意..
 

沒有留言 :

發佈留言