2009年9月15日星期二

是日購物: MAYBELLINE ANGELFIT PORE ZERO BASE

MAYBELLINE ANGELFIT PORE ZERO BASE $59/30ML
近排上BE都有唔少SIS分享過呢隻BASE好用,可以COVER毛孔但又唔會乾,實屬平靚正之算,而家佢仲由$89減到$59,有成30ML,見咁平咪買黎試下囉,橫掂我都冇BASE,只係有枝15ML RMK BASE,之前上MAKE UP CLASS時送既,但佢係水潤型,COVER唔到毛孔O架...
開O左個盒就係咁既...
吱出黎係有少少粉紅色LOTION FORM...
好易推開,但帶有少少白..
完全推勻之後就同膚色一樣啦,有少少MATTE但唔乾..
用後感:
今日我O係鼻同下巴都有搽呢個BASE,搽O左之後都遮,到7-8成毛孔,但佢唔係完全啞晒色咁既,之後我用FDT BRUSH上BB CREAM,都仲KEEP到,唔會話好似平時用D PORE CONTROL咁推到一撻撻,但上完BB CREAM會令D就冇單搽PORE ZERO BASE遮得咁好,我諗下次用,鼻位我可以上少D BB CREAM...
至於持久方面,我就覺得一般啦,都KEEP到AROUND 3-4個鐘,同平時PORE CONTROL既野差唔多啦,呢D PDTS一出油OR有汗都會溶溶地,但補番2-WAY就OK...

沒有留言 :

發佈留言