2009年9月26日星期六

是日購物: RMK & HEADPHONE

唔好以為我咁豪又去掃RMK,其實呢堆野係幫大家姐同佢個朋友買既,因為上星期我比過FDT,新出既E/S PALETTE同GEL EYELINER佢地用,覺得好好而且顏色好靚,所以托我幫佢地買,我一直等到今日SOGO開始做十一PROMO先去,睇下會唔會有O岩SET嘛,點知SET就有,但唔O岩使,所以散買ONLY,反而我個FD買O左SET EYELINER+E/S PALETTE+MASCARA,但SET冇平到,只係送D SAMPLES同化妝袋...
左起: LIQUID FDT,2盒GEL EYELINER,E/S PALETTE,另外送O左2枝新出既BASE同1個SHOPPING BAG...
不過SOGO既SALES真係麻麻,送SAMPLES好手緊,我唔出聲佢只係送個SHOPPING BAG比我,開聲叫佢比新出個BASE SAMPLES我先拎,仲要開頭只係比1枝,咁我都想試O架嘛,咪叫佢比多枝我囉,咁我1枝,家姐個FD1枝,因為我家姐唔用BASE既...
同場加映:
AUDIO TECHNICA HEADPHONE $175
一直都想買過個HEADPHONE,之前買過D好CHEAP既好易壞,後尾買過D有牌子既,又係用得2-3個月一邊冇聲,激死我!!!雖然唔貴但加埋都前前後後都用O左2百幾,仲要係唔夠一年既事,今日行開街去東角駅,平時我好少去既,今日行過見到有間SHOP係專賣HEADPHONE既,就入去睇下,佢O個度仲有得試聽,真係唔錯喎,我試過呢個聲真係OK,而且諗住屋企用,買大個D都冇所謂啦,$175我覺得唔算平O架,我好少買呢方面既野嘛,但如果好用又冇所謂,仲有3個月保養,算做OK啦...

沒有留言 :

發佈留言