2009年9月4日星期五

是日購物: KOSE NATURE & CO MASK SET


有睇開既朋友都記得,之前小妮比O左一罌仔呢隻MASK我試過,用完之後我都覺得唔錯,保濕得黎有少少美白,最緊要係我用咁多次都冇敏感,加上佢又大罌,就算我隔日敷都可以用到3-4個月啦,好抵....
所以最近我去WATSONS搵呢個SET裝買,不過唔知係咪好用得滯,我去CWB兩間WATSONS都冇晒SET裝,TIMES地庫O個間仲誇,連單買既MASK都冇埋......原本諗住真係再買唔到,就算啦,買小黑咪推介O個個MOISTURIZING MASK啦,點知今日放工去信德WATSONS比我搵到喎!!!!O個度得番最後2SETS咋!!!

NATURE & CO PURE BRIGHT MASK C 147ML
PURE WHITE MILKY LOTION LIGHT 35ML
PURE WHITE LOTION LIGHT 35ML
2包LOTION & MILKY LOTION LIGHT SAMPLES
咁多野都只係$130,即係買個MASK其他係送既,你話係咪買SET抵好多先..????

個MASK好大罌,係杰身布甸狀...
至於用後感之前SHARE過,有興趣去睇番啦...按此

沒有留言 :

發佈留言