2009年8月31日星期一

SKII SIGN SIGNATURE GIFT SET

**SIGN SIGNATURE GIFT SET**
SIGN SIGNATURE 15G,FACIAL TREATMENT ESSENCE 30ML,
FACIAL TREATMENT MASK 1 PC
**SIGN SIGNATURE簡介**
SKII SIGN SIGNATURE 全效活能再生素
蘊含新研發的OLI-VITY元氣成份,幫助提升肌膚內在能量,研究證明,使用一個月後,肌膚看起來比真實年齡年輕4歲,變得充滿光澤、觸感細滑、感覺緊緻。
 
使用方法:
先從兩邊鎖骨位輕按3下,再拉至下巴下方穴位、唇下、咀角、鼻翼、顴骨位、眼角、髮邊、太陽穴,每穴位用指尖輕按壓3次。
 
 
**FACIAL TREATMENT ESSENCE簡介**
 
FACIAL TREATMENT ESSENCE 護膚精華
每瓶【神仙水】含高於90%珍貴的PITERA,有助加倍含NIACINAMIDE抗老護膚品的功效約2倍,健康飽滿的細胞能加強修復保護作用,恢復美麗膚質,肌膚老化自然減慢,以【神仙水】配合全效活能再生素使用,加速並鞏固提升效果。
 
7大護膚奇蹟  包括幫助:
--調節肌膚約28天的理想生理週期
--滋潤及保濕
--調節油脂分泌
--緩和日曬後肌膚
--幼滑膚質
--調節肌膚PH值
--提升透亮膚色
 
使用方法:
將化妝棉花片濕透護膚精華,輕輕塗勻臉上和頸部,翻轉使用棉花另一面,輕軾重覆拍勻臉上和頸部。
 
使用次數: 20次(早晚各1次)
 
第一次SKIN TEST:
**基本SKIN TEST RESULT: 
額頭水份: 40  油份: 30
面頰水份: 60  油份: 40  彈性: 90
BA話我皮膚唔錯,但水份可以再好D,另外要注意毛孔同色斑問題..
 
**SKIN POWER TEST RESULT:
LEVEL II
佢有3個LEVEL,我係第2O個個,即係已經開始有D衰退;呢個時候如果唔改善,好快會去到最差個LEVEL..
BA仲話研究發現,每30年會出現大衰退,即係人到30-35歲就會肌膚急速衰退,我年底就到30啦,真係要好好KEEP下先得..
 
第二次SKIN TEST:
**SKIN POWER TEST RESULT:
LEVEL II
今次只係做O左呢個,雖然都係LEVEL II,不過BA比我睇過個圖,係用個夾夾一下皮膚,顯示皮膚底層受壓所出現既紋,真係比第一次做既時候,少O左一半呀,真係好掂!!!!
 
用後感:
 
 
用O左一個星期先用O左2/5到,佢比我想像中襟用喎!BA仲同我講呢枝30ML只可以用7日咋,如果照我咁用,一枝大既215ML可以用到3個半月呀!!
 
神仙水係SKII最出名既產品之一,佢功能好多但水狀質地適合任何皮膚任何年齡既人使用。O係拎呢份GIFT既時候,BA教我有2個方法使用:
 
1)  如果皮膚狀態好唔穩定,或者出粒粒、暗瘡既時間;可以將神仙水濕透COTTON PAD,之後濕敷3-5分鐘 。
 
2)  平日保養之用,就係洗完面搽完TONER之後,倒落COTTON PAD全面塗滿神仙水,再用COTTON PAD另一面輕拍即可。
 
呢排皮膚都OK冇咩大問題,只係鼻側有D走酒同細粒粒,所以我呢個星期只係用方法2,但特別O係鼻側拍多D 。佢係水狀但搽O左覺得幾保濕,即時覺得皮膚冇咁繃緊,只係用O左2日,粒粒真係覺得少O左喎!!有部份亦都開始收細。
 
用O左一個星期  覺得皮膚既水油平衡狀態更加有明顯既改善,額頭同面珠位冇咁乾,鼻位同下巴亦少O左油,最開心係粒粒少O左。雖知而家係PERIOD前,我成日呢個時候下巴會出好多粒粒,鼻都會好油;但SO FAR到而家都OK喎!!!當然唔會冇晒啦,但我覺得已經好WORK啦!!!!
 O岩O岩拎番黎既時候,D CREAM係好滿既,用O左一個星期已經見到少O左D,但都仲有好大罌。佢其實唔使搽好多已經夠,呢罌15G我應該可以用一個月以上喎!!
 
SIGN SIGNATURE係SIGN TREATMENT既第4代,以前我都有用過SIGN TREATMENT,因為家姐係SKII BIG FANS,所以佢有比過罌我用。但O個時既配方真係好爽身,所以我成日不知不覺搽好多,之後又要再加CREAM,覺得有D麻煩。而家佢新配方加O左橄欖精華,真係滋潤O左好多喎!!!
 
今次BA都同我講,而家呢個SIGN SIGNATURE,如果你皮膚唔係十分乾,或者處於好乾燥既環境之下;一般搽完佢,可以唔使再加MOISTURIZER都得。我即時心諗: 真係???  不過當我搽O左第一次之後,我真係知道BA冇呃我,真係搽完佢唔使再搽野, 皮膚都唔會覺得乾呀!!!
 
第4代依然係白色LIGHT CREAM FORM,都係好易推開,皮膚好快吸收。但搽完就覺得係清爽得黎係滋潤,搽O左頭2日唔覺有咩特別,但用O左一個星期開始,就覺得皮膚平滑好多,摸落好SMOOTH。希望用O左28日之後,可以再FIRM D就好啦....
 
今次成個過程都好開心,除O左有得試新出SIGN SIGNATURE之外,仲有神仙水同MASK。而且我去拎野O個度既BA,真係值得一讚,係CWB LANE CRAWFORD COUNTER;呢間既BA真係非常NICE又HELPFUL,而且好好笑容又講得好DETAILS , 所以之後我有用SET入面既COUPON同我家姐買O左罌貨SIZE SIGN SIGNATURE,有一SET SAMPLES同化妝袋送。而且做完第二次SKIN TEST,BA仲送O左枝20G CLEANSER比我試,真係好開心!!!我家姐都覺得呢間既BA好好,佢住上水都話下次買野,會專登出黎呢間買呀...
 

沒有留言 :

發佈留言