2009年8月3日星期一

是日小購物: 彩豐行+NATURE & CO MASK SHARING


本身冇咩野特別想買,不過過開海到MK,就上去行個圈買O左少少野...
JOSERISTINE CUCUMBER & COLLAGEN SOFT MASK $5/60G
JOSERISTINE ACNE CARE CLEAR MASK $23/100G
送O左3包HAIR CONDITIONER SAMPLES
以前有用開佢既SOFT MASK O架,好好用,尤其係SEAWEED O個隻,不過O個時好平,都係$1.X一包,仲有好多款添,應該有十幾隻,後黎佢停O左唔出,到近排又有番,但就貴O左幾倍啦,同埋得3款,除O左我買呢2隻,仲有1隻係VIT C美白既....我都係貪得意買黎試下,因為$5包真係比市面既貴,佢要買夠100包先可以$2.5包...
ACNE MASK就有用開既,但佢而家好多MASK既使用期限愈來愈短,呢隻開O左只可以用3個月咋,所以我都係買枝裝好D啦,雖然冇SALON SIZE咁抵...
*******************************************************************
KOSE NATURE & CO PURE BRIGHT C MASK $130/150G
呢條LINE初初一到WATSONS時,真係引起大家一陣搶購既熱潮,因為佢有SET裝好抵,$130/150G既MASK仲送2枝各35ML既TONER同LOTION,O個時我都好想去買O架,但美白野我又好驚會敏感,所以一直都未買...
不過之前小妮佢買O左呀,佢都係好易敏感既皮膚,見佢用O左冇事,我又好想試,佢就比O左罌仔我試下啦...
圖中既MASK我已經用O左3次O架啦,應該仲可以用多2-3次添....

佢係杰杰地既CREAM FORM,不過有D似漿糊咁,味道幾清香,我每次都係薄搽一層,O係有印OR比較暗啞既地方搽厚少少,敷15MINS就WASH OUT,不過因為佢都幾漿住,所以我會用海棉洗,會方便D....

呢個大約係我每次用既份量啦,貨SIZE有成150ML真係有排用O架...
用後感:
雖然係美白MASK,不過我用O左3次都冇敏感,敷既時候亦都冇唔舒服,都算幾溫和,同埋美白MASK一般都會比較乾,佢就冇呢個問題,敷完仲有少少保濕添,用完皮膚都幾SOFT同BRIGHT一D,但就唔KEEP得耐,但呢個價錢黎講真係算唔錯,隔日用都有排用,仲可以當埋保濕MASK添..
PDTS詳細介紹可以去小妮BLOG睇:
http://hk.myblog.yahoo.com/kitman5/article?mid=1392&prev=1409&next=1345

沒有留言 :

發佈留言