2009年8月26日星期三

GARNIER BRIGHTENING EYE ROLL-ON

GARNIER BRIGHTENING EYE ROLL-ON 15ML
卡尼爾晶亮拋拋熊貓眼擊退筆
 
ANTI-BAGS
ANTI-DARK CIRCLES
打擊拋拋眼與熊貓眼
 
拋拋眼與熊貓眼讓你的眼睛黯淡無光。卡尼爾晶亮拋拋鳶熊貓眼擊退筆,獨特冰鎮按摩滾珠式設計與咖啡因醒眼菁華搭配按摩能加強掃蕩拋拋眼與熊貓眼,讓你雙眼明亮有神,電眼魅力指數狂飆。
卡尼爾晶亮拋拋熊貓眼擊退筆靈感來自眼部按摩手技,以專業按摩手法舒緩眼部疲憊問題。獨特咖啡因醒眼菁華為眼部肌膚注入剔透光采,結合按摩技巧能促進眼周肌膚循環,點亮眼周肌膚,再現亮眼明眸。
 
天然植物精華力量
咖啡因醒眼菁華
舒緩眼部倦容為肌膚注入咖啡因及活膚能量,結合按摩技巧能促進眼周肌膚循環。加上維生素B5,潤澤眼周肌膚。
 
用法: 每日早晚用於清潔後之眼部周圍肌膚。每次使用前,請輕輕上下倒轉筆身數次,使咖啡因精華充分浸潤滾珠。為達最佳使用效果,將滾珠以垂直於肌膚表面角度,在眼周輕柔滑動,避免黑色膠框部份摩擦肌膚。
 
使用次數: 17次(早晚各1次)
質地: 水狀帶少少GEL FORM
 
筆頭滾珠設計
 
用後感:
 
雙眼向來都受黑眼圈,膚色不勻泡泡眼等問題困擾,所以一知道可以試用卡尼爾晶亮拋拋熊貓眼擊退筆,都對佢有一定既期望。
 
筆頭以滾珠設計,每次用既時候,只需要搖動筆身數次,將入面既精華流至滾珠位,再垂直沿著眼部周圍按摩便可;不過大家一定記得要垂直按,否則滾珠邊的黑色硬膠部份按到眼周,會覺得唔舒服O架!!!!!切記!!!
 
我一般會打圈十至十五下,滾珠接觸到眼部皮膚,會覺得涼涼地好舒服,O係悶熱既夏天早上使用,真係覺得好醒神;平日早上瞓醒,雙眼都會好腫,用佢按完真係會冇咁泡泡。而入面既精華係水狀,好快吸收唔LUP,好O岩D怕油膩感覺既人;咁當然用完滾珠按,之後我都會再用手指按多一陣,令精華更加吸收。
 
至今已經用O左有一個星期多,我覺得最明顯係眼周膚色真係比之前均勻,冇以前咁深色同暗啞。唔知係咪我有化眼妝既習慣,上眼皮近幾年都有色素沈澱既問題;而因為膚色均勻O左既關係,黑眼圈個位睇落覺得BRIGHT O左冇咁暗。當然我冇期望過真係可以退晒成個黑眼圈啦,終究都只係用O左唔夠10日,而個黑眼圈已經跟隨我好多年;不過,我希望持續使用之後,個黑眼圈可以一路淡落去就好啦!!!!
 
P.S. 我本身係非常易敏感既皮膚,所以揀選護膚品尤其係美白產品會好小心,呢枝ROLL-ON雖然有美白成份,但我用O左咁耐都冇敏感不適,真係好溫和!!!!我諗任何皮膚既人都O岩用....
 

沒有留言 :

發佈留言