2009年8月21日星期五

試用預告: SKII & GARNIER

因為抽中O左BEAUTYEXCHANGEBLOGGER試用PLAN,呢2個星期都分別拎O左GARNIER同SKII PDTS.
***GARNIER BRIGHTENING EYE ROLL-ON 15ML***
呢個係上中環BE OFFICE拎既,已經係星期一拎O架啦,用夠一星期我會有個詳細SHARING同介紹,應該下星期二會POST...

***SKII SIGN SIGNATURE SET,有SIGN SIGNATURE 15G, 神仙水 30ML, 1片FACIAL TREATMENT MASK***
今日去CWB TIMES SQUARE連卡佛COUNTER拎既,呢個要TOTAL做2次SKIN TEST,去拎既時候做一次,用O左7日之後再去做一次...
我去COUNTER拎既時候因為有人做緊TEST,所以BA叫我坐底等下先,大約3-4分鐘之後就OK啦,去到BA有問下我有冇用過SKII野,同平時用D咩BRAND,之後開始做啦,佢首先同我做O左個基本SKIN TEST,測試我皮膚既水份,彈性,油份,毛孔...ETC先,BA同我講我皮膚都OK喎,水份油份都唔錯,彈性仲有成90添,但就叫我要注意毛孔同斑囉...
之後就再做SKIN POWER TEST,係測試皮膚低層既抵禦力,有分3個階段,第1個STEP係最好,第2就係開始衰退,第3當然最差啦,我係第2個階段,BA話如果而家及時保養得好,就可以去番第1個階段,仲話每30年就會大退一次,第1次係30-35歲,第2次係60-65歲....我年底就30啦,即刻好快就大退囉......大穫!!!!!!
成個過程用O左35-40MINS,BA都好NICE & 好DETAILS同我講解,臨走仲比O左張卡片我,真係未試過去COUNTER既SERVICE係咁GD O架....!!!!
今日拎完都係要用一個星期,之後再去做多次SKIN TEST,我諗月底會上黎SHARING..
TO BE CONTNUED......

沒有留言 :

發佈留言