2009年8月23日星期日

小小凹凹賞


MJ TUBE LIPGLOSS
--用O左有差唔多4個月, 不過有時我好懶, 1日可能只係搽1次LIPGLOSS, 其餘時間用LIPBALM, 所以佢用得有D慢, 之前冬天, 我2個幾月就可以K.O.一枝啦, 而家仲有1/3到, 希望9月頭可以用埋佢啦, 因為我要拎小妮幫我訂既NYX LIPGLOSS ....HEHE...
THE BODY SHOP BLUSH
--舊年11月買既, 用O左有9個月LU, 呢個反而進度唔錯, 雖知BLUSH呢樣PDTS唔係咁易用得晒, 之前我唯一用晒既MJ BLUSH, 都前前後後用O左2-3年, 今次我好集中用佢, 希望年底前用埋...
KANEBO COFFRET D'OR 2-WAY CAKE
--佢出O左冇耐就即刻買啦, 用O左有3個幾月, 平時我只係用佢黎補妝, 但幾乎日日都用得到, 所以都開始有少少見底啦, 比我想像中用得快...

沒有留言 :

發佈留言