2009年9月8日星期二

是日FREE GIFT: RMK INGENIOUS CHEEKS & LIPSTICK


RMK INGENIOUS CHEEKS & LIPSTICK
BE改版之後,舉辦O左個抽獎活動,只要大家努力O係BEAUTY ADDICT度留COMMENTS,每留一次就多一次抽獎機會,因為我想要MAX FACTOR OR MENARD份GIFT,所以呢個月以黎,我都留O左幾多COMMENTS O架!!!可想而知我用過幾多野呢???我是一名白老鼠呀!!!!
雖然最終抽唔到我想要既,不過就抽中O左RMK,好似係咁多份GIFT入面,RMK既價錢係最高既,最近好似同RMK特別有緣咁喎!!!早幾日先去完個MAKE UP CLASS,而家又抽中O左佢份GIFT,好在內容唔同,唔係一樣既PDTS就慘...
好....比大家睇下入面既色係點既先...
CHEEKS---MT-O3 / LIPSTICK---C#21
CHEEKS都幾SHOCKING PINK下,但搽上面又OK喎,係粉紅O左D,但都幾CUTIE,有D少女味囉..(雖然我已經唔係,但我唔會講"我係少女,我要食雪糕!!!"既,大家放心啦!!!!),只要搽得輕手D,其實隻色都OK...
LIPSTICKS隻色幾NATURAL O架,可惜我係一個唔鐘意搽LIPSTICK既人,我兩個家姐都係,所以無奈地比O左阿媽送比朋友囉....
最近既抽獎運唔錯,但就成日都破財!!!!真係針無兩頭利呀!!!! >_<..

沒有留言 :

發佈留言