2009年9月6日星期日

BE X RMK秋冬型格眼妝MAKE UP CLASS分享

雖然已經有多年化妝既習慣,但其實我係從來都未參加過化妝班O架!!!!平時既化妝技巧,都係睇雜誌同電視節目學番黎,今次有機會可以免費上RMK化妝班,真係一個好難得既機會...一班有15人,今次活動有兩班,我報O左5:00-7:00PM呢班...
 
事前冇特別交代要有咩準備,可唔可以化妝等等..但因為我見今次活動題目係"型格眼妝",我估計佢會集中教眼部化妝多,所以我有化個薄底妝去,只係眼睛部份盡量少搽野...但去到原來要卸妝O架,因為要試用埋佢既SKINCARE同底妝PDTS,咁唯有卸O左佢再化過啦....
一張檯有3個位,有齊RMK所有MAKE UP PDTS同埋化妝工具,每人仲有1盒飲品...
一SET SKINCARE SAMPLES作底妝之前用...
新出既MAKE UP BASE,有3個色,係仲未正式發售O架,但真係幾好用,CREAMY得黎遮毛孔一流,而且重覆搽都唔會厚....
化妝師同示範MODEL!!!!
底妝示範:
 MAKE UP BASE-->CONTROL COLOR-->FDT-->CONCEALER--> HIGHLIGHT-->PRESSED POWDER
其他MAKE UP示範:
 E/S PALETTE-->GEL EYELINER-->MASCARA-->EYEBROW--> CHEEKS-->LIP
RMK INGENIOUS GEL EYELINER共有7色
RMK MYSTIQUE CHEEKS共2色
RMK MYSTIQUE EYES共4色
一開始係化妝師示範同講解,之後就係自己PRACTICE既時間啦,因為我早O左好多到既關係,未正式開始既時侯,我已經化好個底妝LU,當然STAFF都即場教我點用RMK既底妝PDTS啦,亦因為咁,我O係大家PRACTICE既時候,就多O左時間可以慢慢化個眼妝啦...
今次我一心想試佢廣告MODEL用既GREY E/S PALETTE,因為我自己好少呢類色既E/S,化妝師教頭2隻較深既色,可以塗滿成個雙眼皮位,最盡可以搽到眼瞼凹陷既地方對落既位置,我對眼比較腫又有D內雙,所以STAFF教我可以搽上雙眼皮位少少,之後就用粉藍同銀灰既色BLEND開,最後再搽少少閃銀就OK,下眼線位我都有搽2/3,變O左有D SMOKY EYES...
GEL EYELINER因為我用O左GREY E/S PALETTE,佢有帶少許藍色,所以我揀O左DARK BLUE,呢個EYELINER附送既掃好特別,一邊係掃,另一邊係海棉頭,可以用黎BLEND開..
MASCARA係新出雙頭既設計,一邊係BASE,另一邊係MASCARA,最特別係佢連個BASE都係黑色,好方便唔怕搽MASCARA遮唔晒個BASE,而且搽完真係好濃密...
之後我就搽CHEEKS,揀O左ORANGE色,不過佢真係太淺啦,我要掃好多下先顯色,但就真係好夠閃,最底2格用黎HIGHLIGHT非常好....
LIPGLOSS有3隻色,WHITE,PINK & ORANGE,全部都好閃,有大量閃粉,初初我試搽ORANGE,不過唔係好O岩我,抹O左佢再搽PINK,咁就好好多....
化晒全妝之後就影大合照&填問卷,之後再影個人照,臨走每人都有SET RMK產品試用..
E/S PALETTE--GREY
GEL EYELINER--DARK BLUE
BASE 15ML
FDT 15ML
咁O岩佢比既E/S同EYELINER都係我O係堂上面自選試用既色,化出黎真係幾靚O架,又易用,呢幾日我會試用晒呢SET GIFT,之後再上黎SHARING...
TO BE CONTINUE.....

沒有留言 :

發佈留言