2009年9月11日星期五

清貨行動: ACTION FORTEEN

左起:
MAJOLICA MAJORCA MASCARA
--用O左已經有大半年啦,其實一早要丟O架啦,因為都乾乾地,但我遲遲都未買新既,擒日終於買O左枝MAYBELLINE,可以消滅O左佢LU...YEAH!!!
MAJOLICA MAJORCA LIPGLOSS 6.5G
--之前我一枝MJ LIPGLOSS2個幾月就用晒,唔知係咪而家夏天,我要用成4個月先用晒一枝呀,有D慢添...
VC ORGANIC ROSE TONING MIST 100ML
--好香ROSE味既TONER,SPRAY噴咀好快就用晒,一枝我唔使3個WEEKS就用完LU,雖然真係幾保濕,但咁用法都唔平...
VC ORAGNIC ROSE COLLAGEN SERUM 30G
--水狀冇咩味既SERUM,但其實都好夠保濕,每次只要泵一下就夠...
BLISS INSTANT MATIFICATION PORE PERFECTING T-ZONE TREATMENT 15ML
--梗係唔係我買O架啦,BLISS D野唔平O架,而且我用過咁多T-ZONE PDTS,都知呢D野係冇用既,所以唔會再WASTE $$$,呢枝係我家姐買O左唔用比我,GEL TO POWDER質地,搽完=冇搽,搽得少遮唔到毛孔,搽得多之後一上FDT就推走晒,真係TOTAL USELESS..
REGENE NOURISHING CLEANSING LOTION 10ML
--CLEANSING MILK黎,LOTION FORM有好大陣香味,真係好麻麻....
SKII FACIAL TREATMENT ESSENCE 30ML
--非常好用既水狀ESSENCE,不愧為神仙水,用O左皮膚係STABLE一D,但佢係治標唔治本既野,要長期KEEP住用先得,都幾貴下...
SHISEIDO WHITE LUCENT BRIGHTENING PROTECTIVE MOISTURIZER 7ML
--WHITE LUCENT唯一一樣PDT我覺得好用既,淡黃色既LOTION,好清爽又有少少保濕,夏天幾O岩用...
DR. YOUNG BB CREAM 5G
--之前O係SASA換購既,見$5枝咁平咪試下囉,BA又話佢同DR.G同公司,應該都唔會差掛,一枝5G我日日用都用O左個幾兩個月喎,估唔到幾襟搽,不過隻色就深O左少少,要推到好薄先得,不過LONG LASTING唔太耐溶妝呢度好...
CLINIQUE LIQUID FACIAL SOAP EXTRA MILD 15ML(呢個唔記得影相)
--其實以前都用過LIQUID SOAP,不過好似係FOR COMBINATION SKIN既透明LIQUID,有泡既,O個時用覺得勁乾,仲有D刺痛添,自此之後冇再試過LIQUID SOAP啦,今次我同個BA講我皮膚好SENSITIVE,佢就比O左呢個EXTRA MILD我試,佢係LOTION CREAM FORM,冇泡清潔力一般,不過真係好溫和喎,用完唔單止唔覺乾,仲覺得有少少潤添...

沒有留言 :

發佈留言