2011年5月31日星期二

尋找我的Y型曲線@ST. CLARE

針唔拮到肉係唔知痛,唔係大面既人唔知我地既痛苦,每次影相都要企最後,又或者永遠都係三七面,因為實在係好難搞!!!但要打BOTOX我又唔敢喎,唯有試盡市面可以FIRMING既產品啦...


ST. CLARE SUPER V LIFTING ESSENCE

Y18超V緊緻臉頸精華

$210/50ML

對易造成臉頸曲線走樣的7大問題,如細紋、雙下巴、頸紋、鬆弛、乾燥、粗糙、膚色不均,打造全新商品Y 18超V緊緻臉頸精華,多重植物與胜肽配方,全方位照顧臉、頸肌膚,創造緊緻度、水嫩度、撫紋度十足的完美Y曲線....


白色乳液狀精華,看似杰身,但推開就變得好水潤,而且吸收得好快,仲覺得有陣菠蘿味道,I LIKE IT!!!


搽上面有光澤感但唔油膩..


使用約14天之後,雖然離V SHAPE仲有一段距離(我相信要磨骨先得XDDDD),但腮骨位既輪廓明顯O左,D肉好似冇咁鬆弛,變得緊緻提升一D..

含有八胜肽同九胜肽,可以有效淡化皺紋、緊緻、以及美白、均勻膚色。每次用上3-4泵份量搽面同頸,O係下巴位我會加上按摩,令精華吸收得更好;雖然係乳液狀,但一D都唔需要擔心會LUP,尤其香港咁悶熱既夏天,早晚用代替埋平日既保濕精華都OK,亦都唔會話用O左會勁出油,可以放心...

使用FIRMING既產品唔可以心急,一般都要使用上一段時間先見效果,今次只用O左2星期,效果已經比預期中理想,真係有緊緻O左,相信持續用上至少1個月,效果會更明顯..

沒有留言 :

發佈留言