2011年5月17日星期二

夏天大推: 超保濕清爽水珠面霜

雖然我已經唔係年青肌膚(嗚...我都好想係>.<),不過一到夏天又濕又熱既天氣,我都鐘意選用清爽質感既產品,寧願唔夠再補,都唔想搽完之後"笠痴痴"或者成面油光...


台灣醫學品牌--NEOGENCE,應該唔少人都知道,近年被香港莎莎引入,佢既玻尿酸保濕產品非常出色,之前我都用佢同"DR.WU"做比較,係絕不遜色之餘,價錢仲要平一大截,唔怪得佢O係台灣同香港都咁受歡迎...

NEOGENCE HYALURONIC ACID HYDRATING OIL-CONTROL WATER GEL

玻尿酸清爽控油水凝露

$208/50ML


精選法國複合控油因子SEBARYL及金盞花,針對油性肌調理肌膚皮脂,改善長時間旺盛出油狀況,擊退粉刺及毛孔粗大。清爽凝露質地,推開後瞬間釋放大量保濕控油精華,減少臉部因缺水造成的出油狀況,維持角質層的水油平衡狀態。雙分子玻尿酸及銀耳多醣WSK™的多重保濕科技,形成清爽鎖水膜,維持肌膚的高含水量,潤澤乾燥角質層,用後肌膚柔軟、潤澤、有彈性...


GEL CREAM狀質地,一推開變GEL,再搽勻就會見到有D水珠O係面,超清爽又保濕..


同時我仲用埋佢既美白TONER同SERUM添...


都係清爽既水狀質地,配合埋夏天用好正...


搽上皮膚即刻吸收晒,摸落好SMOOTH又乾爽,就算天氣幾LUP幾熱都唔怕..

雖然佢話OIL-CONTROL,不過唔使擔心佢會好乾,佢所謂既OIL-CONTROL,其實係為皮膚注入大量既水份,高度保濕之餘,就唔會咁易出油啦;所以佢基本上任何皮膚都O岩用,而且冇香料味道,敏感皮膚都可以放心使用,只係皮膚偏乾既人士,可能要加油份重D既精華/CREAM配合使用啦..

沒有留言 :

發佈留言