2011年5月26日星期四

SOTHYS夏日菠蘿芒果FACIAL~~

夏日炎炎,係時候要搵D野REFRESH下,最近SOTHYS推出一個O岩晒夏天做既【菠蘿芒果】瑩亮清新面部療程,用上新鮮既菠蘿同芒果精華,為皮膚帶黎美白保濕效果,進行時仲聞到陣陣既生果香甜味,簡直係雙重享受!!咁吸引,當然要即刻去試試...


試做既地方環境雖然唔算大,不過裝修幾靚幾有情調...


間房係咪好有FEEL呢??藍色配上柔和既燈光,真係好RELAX~~


今次FACIAL用既產品....


ZOOM近D睇真,全部都加上菠蘿同芒果精華O架...

療程步驟:

1. 卸妝、頭部按摩

--因為我去之前有EVENT,所以我晒化妝全妝,不過美容師都好細心慢慢同我卸眼妝,儘管有少少MASCARA未甩晒,但我覺得都已經比滿分佢,因為完全合埋眼係好難卸乾淨,呢個我係明白既..

2. 潔面、爽膚

3. 去死皮、爽膚

4. 深層清潔、爽膚

--未試過SOTHYS FACIAL或者產品既SIS,可能會覺得奇怪,點解敷完再按要重覆3次,其實呢個係佢DEEP CLEAN既特別之處,溫和潔淨而逐次按摩,令所有污垢都洗得一乾二淨..

5. 深層修護 (菠蘿精華)

--每次FACIAL都會用上一枝15ML既精華,美容師一開我已經聞到非常香既菠蘿味,GEL狀好易吸收,加上按摩為皮膚打好個底先..

6. 按摩 (芒果柔軟按摩霜+菠蘿精華)

--芒果按摩霜好CREAMY而且滋潤,不過加上菠蘿精華既關係,我只係聞到陣陣既菠蘿味咋,AHHAH...每次FACIAL我最鐘意就係按摩呢PART,美容師手勢唔錯,真係好舒服,而且按既過程都幾耐,令皮膚真正吸收晒所有養份...

7. 打底、面膜 (芒果柔軟面膜)

--最後就係倒膜啦,平時出去做FACIAL,呢個STEPS通常都係自己一個O係房冇人理,不過SOTHYS就唔係,會O係呢個時間同你按摩埋肩頸,正!!!!

8. 眼、面霜

--完成晒FACIAL,美容師就會因應你既需要搽上合適既SKINCARE...


做完就係咁啦(請忽視我對紅紅既眼同眼圈,因為好眼瞓,HHAHA...)..

皮膚係白淨好多,下巴既印都淡O左唔少,仲充滿水份同彈性添!!當日我做完就咁素顏就返O左屋企啦,回想下我應該自大學之後都冇試過完全咩都唔搽就去街,希望冇嚇親人啦..

如果有興趣既SIS就要快手去試啦,因為呢個係SEASONAL FACIAL TREATMENT,只會做一段時間咋,而且入面用既產品係FOR SALON ONLY,即係冇得買番屋企自己整,睇下邊間SALON就近去試下啦..

首次試做價$348

九龍灣淘大商場第一期1樓F115室 (T: 2751-7852)

尖沙咀金馬倫道12號恆信商業大廈10樓 (T: 2368-0998)

尖沙咀廣東道58號帝國大廈2樓 (T: 2302-0002)

尖沙咀漢口道39-41號怡達中心1樓 (T: 3622-2783)

沒有留言 :

發佈留言