2011年5月9日星期一

懶人之選: 3個STEPS變完美肌膚

大家或許都對醫學美容既果酸產品有不少迷思,覺得用完會好刺激皮膚,一定會有泛紅刺痛,皮膚仲會愈用愈薄添,而敏感皮膚既人就更加唔可以用,以上幾個想法你有冇試諗過??其實使用果酸產品,基本上大部份人都用得,不過要因應皮膚既不同,使用既份量、次數都要有所調整,用不得其法,當然會有反效果啦...


今次要介紹既係黎自美國有30年歷史既醫學護膚品牌SKINPEPTOXYL,以胜肽(PEPTID)成份為基礎研製,為用於護膚品的專業醫學美容成份,不同胜肽有效針對肌膚不同問題,如抗皺緊緻、去黑眼圈、促進皮膚自然重建等..


SKINPEPTOXYL SKINLIGHT 3分鐘亮肌煥膚去角質護理

$399/120ML

含天然果酸,特別針對肌膚更新與去除老化角質而設,簡單兩個步驟就能高效而安全地讓肌膚回復柔嫩光澤。立刻收細毛孔,改善幼紋和撫平皺紋,讓人輕易看到肌膚素質如何得到改善,更有助吸收隨後使用的潤膚霜,提升功效..

 

透明稀身既GEL狀,只要O係皮膚薄薄搽一層(避開眼/唇周圍),等1-3分鐘用水洗即可。由於我係敏感皮膚,所以用大約1分鐘至1分30秒到已經OK,太耐我會開始有刺刺地既感覺,過完水即時係FEEL到皮膚柔軟平滑好多,膚質係有明顯改善..


SKINPEPTOXYL即時舒緩生物纖維面膜

$280/一盒4片

特為敏感和極度乾燥的肌膚而設,有效滋潤和修復成份對受刺激的、敏感的肌膚發揮強力舒緩和保濕功效,降低出現敏感皮膚反應和發炎的風險,其細胞更新特性有效刺激膠原蛋白和彈力蛋白的製造,以撫平幼紋和皺紋..

如真皮似的生物纖維面膜的納米結構結合脂質體技術,有助有效成份馬上深層滲透入真皮層。厚身、貼面的面膜,確保完全覆蓋臉部,以及產生微溫效果,促進循環,加速新陳代謝與吸收..


面膜好重身,因為一打開就見到入面超多精華,而且有3層設計,確保彷真皮果凍狀既面膜撕出黎係完整一片。超貼面既面膜,仲有埋眼位,可以緊貼皮膚既每一吋,敷完20分鐘到,會覺得面膜係薄O左,應該係被皮膚吸收唔少養分,用完真係有叮一聲既感覺,白滑O左好多呀!!!!


SKINPEPTOXYL SKINLIGHT透明質酸深層保濕精華

$499/30ML

蘊含100%肌膚天然保濕因子透明質酸,能鎖住1,000倍水份,高度保濕肌膚;含豐富維他命B5,有助修復和滋養受損肌膚,讓肌膚回復年輕柔滑。不含油份,令肌膚瞬間柔滑如絲,令妝容更貼服,肌膚煥發動人神采...


做完煥膚同MASK,最後當然要搽番保養品啦,而透明質酸既鎖水功能有幾好,應該不用再多作介紹。杰身既GEL狀,搽既時候記得要O係皮膚保持濕潤時用,一黎易推開同吸收,二黎鎖水效果會比較好,最後塗上MOISTURIZER就OK啦..

用完呢3個STEPS,皮膚好似做O左個TREATMENT一樣,平滑又有光澤;如果平時冇時間出去做FACIAL,買佢地返去都可以做到SALON級既保養,而且醫學品牌,成份同安全方面就更加有信心啦..

沒有留言 :

發佈留言