2011年5月10日星期二

減肥大作戰PART SIX: SLIM PARTNERS

減肥大作戰已經黎到PART SIX,係咪以為我既成績已經唔錯????唉...我都好想,之前努力之下,其實真係瘦O左幾磅,身邊既人都話我係冇咁腫,不過可惜最近病O左,加上PERIOD前胃口大增,所以減磅大計唔單止冇進展,反而仲肥番添,咁既情況唯有又出動試下新野啦..


SLIM PARTNERS無饑營養素 $350

是一種維他命補充飲品,配合國際專利的送藥技術(DRUG DELIVERY TECHNOLOGY),能夠迅速地將SLIM PARTNERS中的葡萄糖輸送到各器官並能把餘下的葡萄糖儲存在身體肌肉中,因此不會囤積脂肪而形成肥胖..

一比一的離子比例,它與其化飲料相比更加接近人體功能體液的成份,食用後會馬上被細胞所吸收以補充細胞內外體液的損失或不足,平衡身體礦物鹽,並提高新陳代謝的功效...


一盒有10包,每包分量都幾多下...


成份天然,無任何副作用,所以大部份人士都O岩用...


不過因為有葡萄糖既關係,有糖尿病既人就唔可以用啦,同埋最好每餐前15-20分鐘飲用,有飽肚感就會食少D野,可以1日選取食得最多O個餐前飲,又或者2餐主食前都飲...


白色粉末狀..


加凍水攪勻即可飲用,要加250-300ML水,味道有D檸檬甜味,我覺得可以加多少少水飲,淡口味道更加好,又可以飲多D水增加飽肚感..

因為佢要餐前15-20分鐘飲用,我比較鐘意選擇LUNCH前飲,因為時間上較易控制,飲用完之後,真係有飽肚感,我覺得食少O左差不多一半野,大約可以持續2-3小時,不過下一餐未黎到我就開始肚餓番啦,LUNCH食少O左但TEA TIME食多O左,其實我覺得係打個和..

如果想用佢達到瘦身效果,我覺得飲用初期最好2餐主餐前都飲,咁就可以KEEP到全日都食少野,等到胃口收細同習慣O左,就改用1日1次。不過因為今次佢只係比O左一盒我試,所以我只係1日飲1次,瘦身效果雖然唔算明顯,不過磅數就冇增加過,而且一D副作用都冇,仲有維他命C同B6,對身體有益,瘦身產品黎講,算係幾健康...

各大SASA,WATSONS同BONLUXE分店有售,亦可到以下網址(http://www.slimpartner.hk/)訂購

沒有留言 :

發佈留言