2011年5月23日星期一

減肥大作戰PART SEVEN: 纖"營"健康塑身組合(上)

話說我既瘦身大計已經去到半放棄狀態,一黎因為我冇咩動力去PUSH(成日都想食O左先算:P),二黎見到成績麻麻(應該因為我恆心唔夠啦...),所以好想搵個方法迫自己減得好D,咁O岩見到瑪花纖體新推出O左個纖"營"健康塑身組合,兩星期試做價一千蚊都唔使,一於搏下先...


組合係包兩星期既營養指導同纖體療程,所以幾乎隔2-3日就要去一次,最好當然揀一間比較近既分店黎做,而我當然係揀中環分店啦,離我公司只要5分鐘路程,仲邊有藉口話唔去...


第一次去當然要了解同紀錄我既身體狀況,首先係做INBODY,通過微電流可以即時知道我既體重,身體既脂肪、水份、肌肉分佈同百分比,仲有各個身體部位既含量同比重,唉......以我既身高,我係至少要減十幾磅先得,脂肪係勁超標呀>.<....


之後就做一個簡單既CHECKING,O係手指頭抽少少血做血糖同膽固醇測試,仲有量血壓...


得出既結果係膽固醇正常,血壓有少少高(唔知係咪之後要抽血所以緊張高O左D,AHAHH....),血糖偏低(唔怪得我咁易頭暈啦...)


之後顧問就安排適合我既療程啦,佢地既房都幾大同乾淨,有D仲有埋浸浴既地方O架!!!而且每張床都有電氈,咁就除衫做機時都唔怕凍親啦,真係好細心!!!!而換衫方面,你可以去更衣室或者O係房換都可以...

啦啦啦....之後有好多"肉"照,唔好嚇親喎!!!!


我諗我真係太多FAT,所以一黎就同我做我爆脂機先,AHAH...

佢係用O左大豆精華同我MASSAGE先,之後再用機做,呢個機做既時候會有D好似電波干擾既聲咁,有少少刺耳但都可以接受,美容師按時我都有D痛,尤其係手背多淋巴既地方呀...
整完會有D"慶慶"地既感覺,亦都會有D紅,不過我換完衫就散晒LU,已經唔熱,但因為有搽野,所以最好過至少1小時先沖涼啦...

做完機之後就見營養師啦,了解下我平時既飲食習慣同要改善既地方,仲有餐單比我跟同教我應該食D咩,真係非常有用,因為我唔知我平時最LIKE既魚肉燒賣,竟然係45KCAL一粒呀!!!!!聽完佢講,我真係識揀O左好多,黎緊仲要做多幾次TREATMENT,想知我最後既進展就要留意啦.....:P

沒有留言 :

發佈留言