2011年5月4日星期三

新品試用: 增田家手工睫毛(送出2對)

近年喜歡戴假眼睫毛既程度,係唔止有地方去先用,連平日返工都可以日日戴,絕對唔係誇張,而係貪佢夠方便,效果真係搽上十層MASCARA都比唔上。款式方面我比較鐘意台灣出產既手工款,覺得佢平得黎有質素...


最新到港既增田家,其實O係台灣已經有二十多年既歷史,我咁鐘意用假眼睫毛,當時要第一時間試下佢先啦...

自然款:


D07 濃黑纖長娃娃電眼

特別強調中間睫毛既款色,可以造出圓眼效果,睫毛長短適中,亦都唔會太過濃密,感覺非常自然,新手都O岩用..


#125 日式濃密眼尾款

其實我一向好少用眼尾好長既款式,因為我鐘意圓眼多過鳳眼,而且本身對眼眼尾係有D向上剔,不過呢隻戴完出黎效果好好喎!!!唔會好鳳眼FEEL,而且睫毛好自然,平時化淡妝用O岩晒..


C03 濃淡交錯

呢款比D07更長同更濃密,但對我黎講都仲係自然款式,平時用但搽番少少閃既E/S襯已經可以..

小惡魔款:


之後呢3款都係走小惡魔路線,強調EYELINER配合就最O岩FEEL..

C01 直線濃黑交叉

比較粗身一束束既款式,較為誇張濃密少少,去PARTY或者去玩就O岩晒,影相效果一流,唔好睇佢咁挺身,以為好硬條邊,但其實戴上眼都OK O架..


C17 根根分明小交叉

佢既一束束比C01幼身好多,但就比較長,所以望落係纖長一D,化SMOKY EYES或者粗眼線都好O岩..


C02 交叉直線相疊

呢款我非常鐘意,佢有一束束放射性既效果,同時加上交叉,所以比上兩款黎得更自然柔和,但又好濃密,無論係DATING或者平時用都可以..

想睇更多同訂購增田家睫毛,可以按此或加入增田家 FACEBOOK

P.S. 現送出兩對增田家C02 & C17睫毛,有興趣既SIS請到YAHOO BLOG以PM留EMAIL,截止日期為5月8日晚上12:00正..

沒有留言 :

發佈留言