2011年5月13日星期五

只要7天,可以美白去斑??

大家有印象我早前分享過使用韓國醫學品牌IT'S SKINPOWER 10系列嗎??枝防敏保濕精華好好用,所以一早已經比我用光光LU;最近見到佢有新產品出,原來係由IT'S SKIN韓國著名醫美團隊DRAEM MEDICAL GROUP於今年成立既DREAM SKIN,當中既ELEMENT 100系列不含防腐劑同天然草本既低敏感成份研製,有效解決唔同既皮膚問題。既然咁吸引,當然要試下O岩晒夏天用既美白精華先啦...


DREAM SKIN ELEMENT 100 WHITENING EFFECTOR SERUM WITH ARBUTIN

7天強效美白去斑精華原液

$138/30ML


效淡化色斑,在不影響細胞增殖濃度同時可滲入肌膚底層,抑制黑色素酪氨酸酶(TYROSINASE) 生成,阻止黑色素形成,加速黑色素分解及排放,從而減少皮膚黑色素沉積,減淡色斑及雀斑,成份温和不易敏感,還有消炎作用...


吸管狀夠晒方便衛生,而且仲有加多個樽蓋,可以防塵,設計幾細心...

精華係透明水狀,輕易推開,不過唔算非常爽身,要等一陣先會完全吸收晒...


早晚使用約7天時間,每次用1-2泵份量,全面推勻,另外O係有斑/有印/膚色暗啞地方重覆搽多一層。雖然佢係水狀精華,不過唔算好清爽,搽完都要等1分鐘到先完全吸收晒,但保濕同滋潤度不俗,用完皮膚幾有彈性同SMOOTH..

至於美白去斑方面,我覺得佢去印效果一流,我下巴位呢個印已經唔係新印黎,不過用O左一星期已經淡晒,而且唔會話引起粒粒,易生痘痘既SIS都可以試下;美白反而就唔太覺,可能我本身膚色都偏白,但望落係有光澤O左,亦都冇咁泛紅...

ELEMENT 100系列以植物精華取代水份,加上低敏配方,好O岩我呢D皮膚易敏感既人使用,加上價錢唔貴,如果行開MANNINGS可以去睇下...

沒有留言 :

發佈留言