2011年5月3日星期二

小小付出,驚喜收穫@ORIGINS環保回收行動

為O左唔好造成浪費,每件化妝護膚產品,我都盡量用晒先丟掉,不過每次見到成堆"吉"樽,其實都覺唔係幾環保。而ORIGINS今年為O左響應地球月,特別推出環保包裝既限量版潔面系列,包括A PERFECT WORLD白茶深層潔面乳CHECKS AND BALANCE衡膚泡沫潔面霜,以宣揚循環再造及減少浪費既精神.


ORIGINS A PERFECT WORLD 白茶深層潔面乳

$200/150ML

螫合劑能黏著臉上的多餘油脂及污垢,提煉自棕櫚及椰子的溫和潔淨因子將之一併帶走,而燕麥氨基酸發揮其軟化及滋潤肌膚功效。銀針白毫茶當中的強效抗氧成分多酚,壓制游離子進行氧化、肌膚老化及缺水等一切引致肌膚衰老的的活動..


包裝有30%係REUSE再造而成既,而佢本身係可以100%再RECYCLE..

產品成份亦都好天然,冇任何人造化學添加劑,係內外都咁環保,而且對皮膚都好D啦..


潔面乳係珠光白色LIQUID狀,有淡淡香味,加水起泡唔算多,用時感覺有D涼涼地..


用完感覺舒服乾淨,去除油脂污穢之餘又唔乾,反而皮膚仲幾SOFT添,應該任何膚質都O岩用;而且一枝有成150ML,每次只用少少就夠,用半年以上都唔係問題,抵呀!!!

P.S. ORIGINS會將收集得來既塑膠容器送往再造工場,循環再造成為塑膠粒及其他有用的塑膠物料,減少環境污染...

沒有留言 :

發佈留言