2011年5月28日星期六

減肥大作戰PART SEVEN: 纖"營"健康塑身組合(下)

仲記得我既上回分享嗎?(重溫按此)話咁快兩星期既體驗版瑪莎纖"營"健康塑身組合已經完O左,即係話我已經減O左兩個星期,見O左5次營養師,做O左6次機啦!!係咪好心急想知個成績係點???等我再講多D個療程分享引下你先...


因為有營養師既指導同餐單,所以呢段時期我真係做O左個乖寶寶,每日MARK底食D咩同份量,比之前節制O左好多,但唔需要捱餓,只係要識得選擇食物同烹調方法,以下有2個TIPS比大家:

1. 了解自己既飲食習慣:

知道衰O係邊樣致肥,先可以解決問題,好似我就係3餐分佈唔平均,同埋鐘意食香口濃味食物,所以要O係呢幾方面入手..

2. 學識計算卡路里:

其實冇話有食物一定唔食得,只要識得計數,你都可以食鐘意既食物,只要食O左一餐多既,其餘2餐甚至之後幾日食清D就可以..


講完飲食著手,當然要介紹下做機啦,第2次我係做M6,應該好多人都知O架啦,佢係可以通淋巴又減肥既機,做時要著上一件緊身衣(好似絲襪衫咁),做完會有全身鬆晒既感覺...


第3次係做負壓吸脂機,佢主要都係同我做肚,你睇下幾肥美???應該飢荒都可以食幾年,AHHHAHAH.....:P,做之前要搽油先,再用個機啜下啜下咁,幾得意,佢係可以減肥同修型既機,整完再用熱毛巾一抹O個下,真係勁正!!!!

其實我6次機都係重覆做呢3部,完成晒當然要去CHECK下INBODY,對比下做既前後有冇改善啦,登登登登....


磅數: 減O左5磅

脂肪百分比: 減O左1%

腰臀比例: 減O左0.01(唔好睇咁少,佢地話呢個數好少都差好多)

肥胖指數: 減O左3% (顧問話一般1個月最多都係減3-4%,所以我好好成績)

其實我覺得呢個密集式既組合,係好O岩我呢D恆心唔夠又為食既人JOIN,因為2-3日就要去一次,咁密同你CHECK同做機,你都會節制一D,唔係下次見到顧問同營養師時肥O左就真係冇面見人呀!!!控制飲食固然係重要,不過我係近乎零運動既人,做機對修身型同FIRMING真係好有幫助,有興趣就不妨去JOIN下,而家體驗兩星期只要$988咋...
 

沒有留言 :

發佈留言