2011年5月18日星期三

齊齊體驗NEOSTRATA果酸護膚(送出5套體驗裝+3套貨裝)

未開BEAUTY BLOG之前,我都係一個鐘意O係各大BEAUTY FORUM出沒既人,所以早O係數年之前,醫學美容O岩O岩興起時,我已經用過以果酸產品聞名既NEOSTRATA...


所以知道而家O係萬寧有得賣NEOSTRATA真係好開心,方便到一落屋企樓下就買到,更開心係收到PR邀請可以出席BLOGGER GATHERING添...


HOME PEEL TREATMENT一SET3件...


分別有(左起):

FACIAL CLEANSER / GEL PLUS / ULTRA MOISTURIZING FACE CREAM


NEOSTRATA PR仲即場介紹果酸既功效...


而分別含有AHA同PHA成份既產品,可以針對不同既皮膚問題..

若果你同我一樣,都係皮膚薄易敏感人士,可以只用GEL PLUS當MASK敷,搽O係T-ZONE/下巴位等角質較厚既地方,一星期一次,全面可以兩至三星期一次,咁已經可以KEEP到乾淨既皮膚O架啦..


HOME PEEL TREATMENT可以自己在家使用,不過果酸濃度較高既,就要到專業診所進行啦,MODEL示範完皮膚真係好好多...


當然我自己都有用啦,我個鼻毛孔大,有微絲血管同黑頭(個圖冇嚇親大家嘛!!),搽O左GEL PLUS上去之後,你會見到D黑頭有D浮/溶O左出黎,只要15分鐘再過水,真係乾淨晒O架!!!!


NEOSTRATA換上新包裝O係萬寧發售,價錢亦都便宜O左,買齊一套HOME PEEL TREATMENT都係七百多元,遇上打折就更加抵啦...


而家CLICK NEOSTRATA FACEBOOK (按此) 比個LIKE,仲可以有GEL PLUS SAMPLE(2ML)同$20 COUPON添,有興趣買既不妨去下載啦..


如果仲係心大心細唔知買唔買,只要係我BLOG既FANS就有好康送比你啦,可以一次過試晒3件產品,送出共5套"NEOSTARTA HOME PEEL TREATMENT體驗裝",問題係:
哪裡可以買到NEOSTRATA HOME PEEL TREATMENT??

只要以PM形式提供答案、英文姓名、聯絡電話、郵寄地址、BLOG網址(如有),就可以參加O架啦,截止日期為5月25日晚上12時正..


仲有貨SIZE "NEOSTRATA HOME PEEL TREATMENT"送????你冇睇錯呀!!!只要上述抽中既5位FANS,O係收到體驗裝之後兩星期內,於個人BLOG分享用後感(當中包括使用前、後既相),分享得最出色既其中3位FANS就可以得到價值$714既"NEOSTRATA HOME PEEL TREATMENT"啦!!!

有興趣想參加既FANS,就快D PM比我啦!!!

P.S.為O左方便收集資料,我只會計YAHOO BLOG (按此) 既PM,THX....

沒有留言 :

發佈留言