2011年5月25日星期三

PANTENE CLINICARE BLOGGER GATHERING

頭髮好似面部肌膚一樣,每個人既需要同O岩用既成份都有所不同,所以PANTENE CLINICARE全新推出3款升級版白金級護髮系列,包括染燙損傷修護系列、時光損傷修護系列及纖細受損頭髮修護系列,以針對不同頭髮問題既需要...


早前獲邀參加既PANTENE CLINICARE BLOGGER GATHERING,就可以一次過比我地了解同即場體驗3個不同護髮系列產品..


藍色--時光損傷修護系列

含有承載高濃度氨基酸與維他命原,有效深入毛鱗片高度補充秀髮養分,回復秀髮年輕潤澤感..

紫色--染燙損傷修護系列

蘊含 BT-MAC 毛鱗片修護成分,為長時間被染、燙、造型等損傷的秀髮修護角質層,並形成保護膜,令秀髮迅速回復水潤亮澤,並維持染髮後的髮色..

粉橙色--纖細受損頭髮修護系列

含髮質強化成分,能輕盈包覆稀薄脆弱的秀髮,密集修護,使髮絲瞬間回復健康光澤,自然回復彈力感與空氣感...

有冇見到左下角細鈿枝既係咩????


就係O岩晒受損髮質用既染燙損傷修護系列免沖洗髮尾分叉複合精華乳,搽上髮尾,乾旱既情況真係即時改善,睇黎我頭亂草都要入番盒黎急救下先..


即場仲有頭髮分析,可以了解自己既頭髮問題,同適合用既護髮產品...


EVENT開始之後,就介紹下頭髮既結構、護理既方法、不同程度損害既成因等等,為O左要徹底修護,PANTENE CLINICARE加入過萬億超微修護粒子既專利修護科技,能迅速深入毛鱗片,密集修護髮絲受損部位,"芯"入擊退一切秀髮問題...


聽完講解,當然係食野既時間啦,HIGH TEA既FINGER小食,好味道....


食完仲有DIY活動O架,就係自製銀牌仔一個啦,不過我手作野真係冇天份又冇耐性,最後都係導師幫我整咋....:P


因為我有染髮又乾旱,所以拎O左一SET染燙損傷修護系列返屋企用,想知佢好唔好用就要留意我遲D既分享啦..

沒有留言 :

發佈留言