2011年5月12日星期四

九大醫學美肌品牌聚餐@WATSONS

近年醫學美容熱潮勢不可擋,連WATSONS個人護理店都要追上呢個潮流,引入世界各地多個醫學美肌品牌,為消費者提供方便既一站式服務,既有專業BA在場提供意見,亦都可以自助形式試下各類TESTERS,務求令你輕易搵到O岩心水既高質素醫學美容產品..


為O左令大家可以更深入了解,WATSONS特意聯同九大醫學美容品牌,於上星期舉辦一個醫學美肌聚餐..


首先由WATSONS代表致歡迎辭同介紹一下近年醫學美容既趨勢,以及公司將引入愈來愈既醫學美容品牌...


而今次參與活動既就係呢九大醫學美肌品牌啦,當中應該有唔少用家FANS在場...


活動進行既同時,一眾BLOGGERS同STAFF都可以品嘗不同既美食,有關方面既安排好貼心...


首先出場既係日本樂敦藥廠出產既PROMEDIAL,我本身真係樂敦眼藥水既FANS(1個月用1枝,1年用12枝O架真係,如果有得SPONSOR我就好啦,AHAH..),藥廠生產既護膚品/口服美容產品,質量同安全有一定既保證,而且PROMEDIAL係專為敏感肌而設,皮膚易過敏脆弱既SIS一定要試下..


雪肌蘭SQUINA既紅酒/鯊魚丸最為人熟悉,但其實佢既護膚產品都係以天然為主,近年推出既C'BON系列,對純天然產品既質素要求十分高,種類亦都比以往既防敏護膚品更全面,其中對細胞激活系列同防曬霜最有興趣..


皮膚易過敏但又成日出痘痘既SIS,相信對於日本醫學品牌ATORREGE AD+唔會陌生,佢地既產品主要以清爽為主,溫和而有效激退痘痘,同時又唔會令皮膚感到乾燥甩皮。品牌代表更以過來人身份分享,點樣由滿面暗瘡,用上ATORREGE AD+產品到現時可以完全痊癒...


以法國天然泉水生產既VICHY,早於一到港時我已經買黎用,而今次由靚靚藥劑師示範小測試,加上2種試劑佢都依然係藍綠色,證明VICHY泉水好溫和,使用後可以平衡皮膚既酸鹼值,以保持皮膚的健康...


COUNTERS仲有皮膚測試機O架,不過當時太多人我冇機會玩添....


LA ROCHE-POSAY係我近幾個月黎大愛既品牌,因為佢將我轉季勁出粒粒既皮膚醫番好呀,所以我都不斷同身邊既朋友介紹(我仲見佢最近做PROMO,買ESSENCE送成SET SAMPLES,好抵!!!),今次新推出BB CREAM,見示範姐姐右邊面最有光澤,當然係搽O左佢啦,仲有成SPF50/PA+++,夏天都冇有怕...


另一個泉水既醫學品牌URIAGE,佢枝SPARY非常出名,當時我係A字品牌SPRAY既FANS都轉O左佢用,因為實在方便入貨好多,而且唔貴又有效。最近夏天又濕又笠,用清爽質感既卸妝水就O岩晒,URIAGE呢枝保濕卸妝水我試過O係手,幾溫和而且一抹就乾淨晒,敏感肌既朋友值得入手...


SANS SOUCIS係黎自德國既品牌,除O左有泉水護膚品之外,重點推介既仲有佢既蘋果幹細胞24小時護理霜,係從瑞士既蘋果中萃取幹細胞,可以抗皺同亮白肌膚,有淡淡既青蘋果味幾FRESH...


NANOSYS係一個黎自韓國既醫學品牌,或許我太愛睇韓國IDOLS們,而近幾年韓國護膚產品又平又好用既關係,日常生活中梗有幾件係韓國出產既護膚/化妝品;而當地既醫學美容發展迅速,仲出產O左唔少有趣既新產品,就好似呢個NEOGEN紅酒去角質套裝...


每次用1包15片棉片入鐵盒,倒上半樽紅酒精華,擺入雪櫃KEEP住,用時以鉗仔取出一片,O係皮膚抹勻,再按摩至吸收即可,一天一次,作為療程用可以用上30日O架..


品牌MEG21以ANTI-AGING產為主,其中ADVANCED FORMULA頸霜最出名,需知一個女人既年紀,好多時係O係手同頸既皮膚就輕易睇得出,所以呢D部位最需要特別保養;基本上只要過25歲,就應該要買一罌質量好既頸霜搽,咁先可以KEEP住年青,而且佢既樽身設計好好,係按幾多吱幾多出黎,比較方便衛生..


今次既活動好特別,因為一站式同各大醫學美肌品牌有即時互動同交流,仲SET UP O左COUNTERS同擺滿產品試用,有問題可以即場提問,幾有趣又得益不少;而且各大品牌仲好大方咁送上最新既產品比BLOGGERS返去試用,咁大堆頭既禮物,我都係第一次收到咋!!

沒有留言 :

發佈留言