2011年5月5日星期四

夏天防曬分享: 戶外活動篇

全球氣溫上升,夏天時間比以往早O左到,所以高系數既防曬點都要拿拿臨入番枝先,因為曬黑容易白番難呀!!!我既習慣係只要皮膚外露既地方,一律都要搽上防曬,正所謂有殺錯冇放過;所以大枝裝既防曬就最O岩我心水,用黎搽埋身都唔肉痛嘛!!!


OCEAN POTION

ANTI-AGING SUNBLOCK SPF 50 $89.5/89ML

100% PURE ALOE VERA GEL $79.5/250ML


--適合各種皮膚使用

--含SEAPLANT萃取精華及維他命A、C、E、D

--高度防曬保護、有效低抗紫外線A和紫外線B

--減低深層細胞傷害

--輕柔配方

--高度防水及防汗

--快速吸收,不油不膩

--不含PARABEN成份

--獨特PARSOL 1789及SOLAPLEX配方,能有效提高防曬持久性


白色CREAM狀,一推開已經聞到陣陣橙香(我覺得好似積及橙餅既味),夠滋潤但唔會有泛白既情況出現,輕易搽勻而且皮膚會帶有光澤..


圖中上方係冇搽野之下過水,左下方係搽O左SPF50過水,明顯見到皮膚表面有層野O係度,水份係停留O係層防曬上面,唔會沖走;右下方係過完水印乾之後,防曬仲見到O係皮膚度,證明佢真係好防水..

其實我已經用O左有差不多1個月既時間,雖然我未去玩水上活動,不過上個月去拜山行O左半日路,當日又好好陽光,我搽O左佢屋企人都問我用邊隻防曬,因為得我1個係手頸都冇黑到,佢地用日系幾百蚊既貨仔,防曬力竟然唔夠我幾十蚊既美國貨勁,所以話平野都可以有質素..


--含大量純天然蘆薈成份

--舒緩及冰涼肌膚,修護及滋潤

--令曬黑效果更持久

--回復肌膚均衡

--不油不膩 

--不含酒精

--適用於曬傷、風傷或疼痛情況


蘆薈GEL呈透明綠色,有淡淡檸檬味道,推開只要按2下已經被皮膚吸收晒,好爽身。雖然用O左SPF 50冇曬黑到,不過都最好搽番佢舒緩一下,順便做埋保濕,因為皮膚經過暴曬之後好易缺水O架!!!而夏天又熱又濕,有時搽佢當BODY LOTION用,仲可以降溫消暑添!!

想知多D最近活動同PROMO,就去LIKE OCEAN POTION PANPAGE

各大萬寧,WATSONS,SASA有售

沒有留言 :

發佈留言