2011年5月19日星期四

雪糕質感既VITA GREEN OS21系列

年齡一過25歲之後,對身體既保養就更加注意,除O左選擇內服保健食品之外,其實外用既SKINCARE都好重要,所以維特健靈以ANTI-AGING為主既OS21系列就最O岩用,而且由瑞士生產,品質一定有保證..


VITA GREEN OS21 ICE MASK & VITA GREEN OS21 ICE CREAM


OS21 ICE MASK

$480/50ML

專為成熟的東方女性研製,揉合瑞士尖端科研及頂級大自然的珍貴素材,蘊含高量煥釆活膚成份,用後能活化肌膚,令皮膚細胞再生,讓您重拾青春光采...


質感有D似雪糕CREAM狀,易推開幾滑,帶有少少香味...


全面厚敷一層,敷15-20MINS即可,我見佢話可以擺雪櫃用,又見夏天咁熱,所以我都有擺,敷時涼浸浸!!!

本身對佢期望唔高,因為我從未用過VITA GREEN既SKINCARE,所以都係諗住當滋潤保濕MASK就算,不過敷完先知我係大錯特錯,因為佢真係全面提升晒皮膚既質素,敷完既皮膚好有彈性,好滑,而且仲白淨O左添,同埋唔知係咪我有雪凍佢用,好似有少少舒緩既作用,總之係正呀!!!
P.S. 不過如果你皮膚係油性OR暗瘡SIS就未必O岩用啦,同埋佢都幾INTENSIVE,夏天最多一星期一次已經好夠..


呢個MASK要收埋先得!!!KEKEKE.....反而下面呢個,就可以同媽媽一齊用啦..


OS21 ICE CREAM

$1099/50ML

揉合瑞士尖端科研及頂級大自然的珍貴素材,蘊含高量煥釆活膚成份,用後能活化肌膚、重拾青春光采...


質感同ICE MASK相比,佢比較CREAMY一D,但香味比較濃,不過搽完等一陣就會散得7788,易推開亦都頗滋潤,雖然唔係即時吸收晒,但亦唔覺得笠....


TOUCHWOOD我面上既紋暫時未有(乾紋就可能有既...),所以我集中搽頸,因為我有好幾條已經跟O左我多年既頸紋,而且都幾深下,早晚搽O左十幾日,雖然冇奇蹟出現,我D紋依然O係度,但就淺O左唔少喎!!!

而且頸既皮膚一向比較乾,就算夏天用,都覺得OK,尤其O係開O左冷氣既夜晚,使用既分量會搽得更多...

沒有留言 :

發佈留言